Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 157 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Nappulan muinainen etusivu Nappulan muinainen etusivu
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6
Seuraa elämäsi naista. Seuraa elämäsi naista.
Unelmien mies. Unelmien mies.
murha mysteeri murha mysteeri
haltijoiden lahjad frodoille haltijoiden lahjad frodoille
papan erehdys papan erehdys
Resilar Resilar
Tarinassa on ruotsalainen viikingi Tarinassa on ruotsalainen viikingi
TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN
Isännäntuoksuinenpulla Isännäntuoksuinenpulla
Opettaja Opettaja
sarumanin mielipide jäkälästä sarumanin mielipide jäkälästä
An eyeful a day An eyeful a day
Kuljetuskomppanian Tst-harjoitus Kuljetuskomppanian Tst-harjoitus
Ny rillataa Ny rillataa
Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa) Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa)
Läski Paska strippiklubilla Läski Paska strippiklubilla
Sonja Sonja
pelle peloton pelle peloton
Horation velienpojat Horation velienpojat
The Harpoons!.jpg The Harpoons!.jpg
>uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray) >uhrilammasassburgerhattuteleportaatiojäbä :D (spray)
 1 075 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.44 MB, 6 tiedostoa
23.02.2019 11:21:08
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 23.02.2019.

Kebabhuumoria 1-6 (Realisti)

[24922] [Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1287] [] []
Kebabhuumoria---1-(Realisti,-26.2.2012).png
[24921] [Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png] [0.06 MB] [640x1366] [] []
Kebabhuumoria---2-(Realisti,-su-26.2.2012).png
[24920] [Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png] [0.04 MB] [640x984] [] []
Kebabhuumoria---3-(Realisti,-3.3.2012).png
[24919] [Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png] [0.1 MB] [640x2551] [] []
Kebabhuumoria---osa-4-(Realisti,-6.4.2012).png
[24918] [Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png] [0.08 MB] [640x1856] [] []
Kebabhuumoria---osa-5-(Realisti,-ma-9.4.2012).png
[24917] [Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png] [0.1 MB] [640x3140] [] []
Kebabhuumoria---osa-6-(Realisti,-la-5.5.2012).png

naurunappula

(682)  · 

realisti

(14)  · 

paint

(334)  · 

kebab

(59)  · 

huumori

(43)
23.02.2019 12:05:22
#163422 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi tuossa vaiheessa kun tilaa pullo-olutta niin katsee, että se tulee sieltä kaapista. Ja parempi on tietää kassinsa pullojen määrä.

JOka kauppaan saa asiakkaan. Osaan vain kerran.

[ 3 viestiä | ]