Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 195 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Ei löydy enää Ei löydy enää
Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew) Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)
TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD
funny hobo funny hobo
Onko ongelmia naapuri? Onko ongelmia naapuri?
jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD
yeees yeees
tukifuu tukifuu
Savu siika mooseksen missio :--------DD Savu siika mooseksen missio :--------DD
haltijoiden lahjad frodoille haltijoiden lahjad frodoille
Kengu lomailee Kengu lomailee
Ihanko tosi? Ihanko tosi?
Tarinassa on ruotsalainen viikingi Tarinassa on ruotsalainen viikingi
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
Kissojen runoja Kissojen runoja
Paska-kooste 2 Paska-kooste 2
Mitä vittua Hemuli Mitä vittua Hemuli
Kiljua perkele Kiljua perkele
Japanilainen tarina. Japanilainen tarina.
Viinisarjakuva Viinisarjakuva
Insuliinipistos Insuliinipistos
Ensimmäinen kuva mustasta aukosta Ensimmäinen kuva mustasta aukosta
Läski Paska strippiklubilla Läski Paska strippiklubilla
Kebabhuumoria - osa 7 Kebabhuumoria - osa 7
 1 081 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto
15.05.2019 10:04:19
[ + 6 - | ]

Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)

[29625] [Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg] [0.59 MB] [640x4805] [] []
Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

muumit

(194)  · 

skinilaakson tarinoita

(33)  · 

falco

(37)
15.05.2019 15:43:55
#202234 [+-] Piilota Suosittele

"Kirottu länsiteknologia" Klassikko elokuvasta? "Missä se vika on? Kirottu länsi teknologia! Vladimir! Reaktori on ylikuumentunut, jäähdytys järjestelmässä on jotain häikkää. Jjuumalauta! Ja koko ohjaus järjestelmä on taas jumissa! Sergei! Sergei, missä se Sergei luuhaa? Mjitä? Sinähän palvelit aiemmin jydinvjoimalassa? Joo,tsernobylissä, mitä sitte? Reaktorin jäähdytys mättää ja sinähän tunnet nämä vehkeet, painu reaktori kammioon ja selvitä mikä on vikana. Joo kiitti. Tsernobyl, miksi se nimi kuullostaa tutulta? Tsernobyl... TSERNOBYL! FUKOOOOV!!!"

15.05.2019 17:16:20
#202284 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
Nimenomaan. Paljon vapaaehtoistyötä koulun puolelta (puvustus rättitunneilla, osa efekteistä varmaan kuvankäsittely- ja 3d mallinnustunneilta jne.). Sosiaalisia kavereita varmaan.

15.05.2019 22:52:49
#202485 [+-] Piilota Suosittele

>>202234

Anna olla viimeinen kerta kun sormeilen jäädytysjärjestelmää...
Mutta ku mulla oli kylymä.
Igor, jonain päivänä minä vielä....
TE OLETTE NYT MINUN VANKEJANI JA TEETTE NIINKUIN MINÄ SANON, TAI ALKAA SATTUA!!!

16.05.2019 15:27:38
#202628 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
tasoon nähden 4/5

Ei sillä ole merkitystä mikä on leffan budjetti, tai onko siinä huippunäyttelijöitä, sillä on merkitystä, onko leffa hyvä. 7/10 annan tuolle.

Antaisin 8/10 jos avaruusaluskohtaukset olisivat tehty blue/green screeniä vasten, ja vastaukset kyllä söör jne muutettu ihan vaan kyllä herra kapteeni.

Kyllähän sitä työstettiinkin 6 vuotta muistaakseni. Seuraavalle osalle samat arvopisteet, vaikka seassa on nimekkäitäkin näyttelijöitä ja CGI:t paremmin hallussa. Budjetti oli myös suuri suomalaiselokuvalle (7,5 milj.).

[ 7 viestiä | ]