Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 189 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Kauniita muistoja ;__; Kauniita muistoja ;__;
ilmeeni kun tajusin olevani assburger ilmeeni kun tajusin olevani assburger
ihan paska kuva ihan paska kuva
Halla-aho-sarjakuvat Halla-aho-sarjakuvat
Paint-Taide Paint-Taide
Dobby Dobby
Hakkarainen (Falco) Hakkarainen (Falco)
Taivaassa on ruuhkaa. Taivaassa on ruuhkaa.
Tämä on mielipide. -- (teddybear, ti 13.4.2010) Tämä on mielipide. -- (teddybear, ti 13.4.2010)
Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104) Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104)
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa) Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa)
Kourallinen wanhoja - NN salvage Kourallinen wanhoja - NN salvage
aku setä joulu sarja kuva aku setä joulu sarja kuva
Aaaaw yeaaah :3 Aaaaw yeaaah :3
rambo ankka rambo ankka
Renkipojan parempi päivä Renkipojan parempi päivä
Vahinkorasisti fanart. Vahinkorasisti fanart.
Nyd ne badugat tagaisin :DD Nyd ne badugat tagaisin :DD
Natsinörtti Natsinörtti
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
Tuhoaja Tuhoaja
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
Ikimuistoinen yö. Ikimuistoinen yö.
Läski Paska mc dolanissa Läski Paska mc dolanissa
 1 081 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto
15.05.2019 10:04:19
[ + 6 - | ]

Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)

[29625] [Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg] [0.59 MB] [640x4805] [] []
Muumibyl-(Virallinen-Falco-1-v-juhlasarjakuva,-la-18.9.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

muumit

(194)  · 

skinilaakson tarinoita

(33)  · 

falco

(37)
15.05.2019 15:43:55
#202234 [+-] Piilota Suosittele

"Kirottu länsiteknologia" Klassikko elokuvasta? "Missä se vika on? Kirottu länsi teknologia! Vladimir! Reaktori on ylikuumentunut, jäähdytys järjestelmässä on jotain häikkää. Jjuumalauta! Ja koko ohjaus järjestelmä on taas jumissa! Sergei! Sergei, missä se Sergei luuhaa? Mjitä? Sinähän palvelit aiemmin jydinvjoimalassa? Joo,tsernobylissä, mitä sitte? Reaktorin jäähdytys mättää ja sinähän tunnet nämä vehkeet, painu reaktori kammioon ja selvitä mikä on vikana. Joo kiitti. Tsernobyl, miksi se nimi kuullostaa tutulta? Tsernobyl... TSERNOBYL! FUKOOOOV!!!"

15.05.2019 17:16:20
#202284 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
Nimenomaan. Paljon vapaaehtoistyötä koulun puolelta (puvustus rättitunneilla, osa efekteistä varmaan kuvankäsittely- ja 3d mallinnustunneilta jne.). Sosiaalisia kavereita varmaan.

15.05.2019 22:52:49
#202485 [+-] Piilota Suosittele

>>202234

Anna olla viimeinen kerta kun sormeilen jäädytysjärjestelmää...
Mutta ku mulla oli kylymä.
Igor, jonain päivänä minä vielä....
TE OLETTE NYT MINUN VANKEJANI JA TEETTE NIINKUIN MINÄ SANON, TAI ALKAA SATTUA!!!

16.05.2019 15:27:38
#202628 [+-] Piilota Suosittele

>>202281
tasoon nähden 4/5

Ei sillä ole merkitystä mikä on leffan budjetti, tai onko siinä huippunäyttelijöitä, sillä on merkitystä, onko leffa hyvä. 7/10 annan tuolle.

Antaisin 8/10 jos avaruusaluskohtaukset olisivat tehty blue/green screeniä vasten, ja vastaukset kyllä söör jne muutettu ihan vaan kyllä herra kapteeni.

Kyllähän sitä työstettiinkin 6 vuotta muistaakseni. Seuraavalle osalle samat arvopisteet, vaikka seassa on nimekkäitäkin näyttelijöitä ja CGI:t paremmin hallussa. Budjetti oli myös suuri suomalaiselokuvalle (7,5 milj.).

[ 7 viestiä | ]