Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 183 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Kengu lomailee Kengu lomailee
Kalja on nestemäistä Kalja on nestemäistä
juoksusarjis juoksusarjis
Syödään se puuro Syödään se puuro
Siivouspäivän linnaleikit :3 Siivouspäivän linnaleikit :3
Ikimuistoinen yö. Ikimuistoinen yö.
poliisimestari poliisimestari
Jeesus jälleen. Jeesus jälleen.
Disneylandissa Disneylandissa
Jeesus. Jeesus.
Muumit Muumit
Se oli hyvä päivä ;___; :3 Se oli hyvä päivä ;___; :3
Läski Paska kuolee nälkään Läski Paska kuolee nälkään
ilmeeni kun tajusin olevani assburger ilmeeni kun tajusin olevani assburger
HK:n Sininen Tulevaisuus HK:n Sininen Tulevaisuus
Taisteluun boo Taisteluun boo
Viikonloppu. Viikonloppu.
Hyviä uutisia Hyviä uutisia
Koskettava tarina siiasta Koskettava tarina siiasta
Lahja. Lahja.
Pärnu - iloinen kesäkaupunki Pärnu - iloinen kesäkaupunki
finnish finnish
Kisukommentti Kisukommentti
Insuliinipistos Insuliinipistos
 1 072 näyttökertaa, 12 viestiä, 7.97 MB, 1 tiedosto
08.01.2020 19:42:15
[ + 2 | ]

Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)

[38319] [Kissat--Darkness.mp4] [7.97 MB] [400x224] [] []

kissa

(5209)  · 

päästäinen

 · 

darkness

(7)  · 

sound of silence

 · 

lahja

(31)
08.01.2020 21:54:34
#291420 [+-] Piilota Suosittele

>>291414

Bendele :333

Maikki ei ole äkäpussi! ;3

Niin ja muuten, muistelin että jonkinlainen päästäisvideo oli aikanaan Nappulassakin ja että se silloin assosioitui Maikkiin, mutta viestin >>291315 takia syntyi vaikutelma että kyseessä oli Mortin saalis ;3

En siis ota mitään vastuuta tästä väärinkäsityksestä >:3 Maikki tietää että kunnioitan häntä ja hänen saavutuksiaan syvästi ;333

08.01.2020 22:44:28 | 22:49:05
#291431 [+-] Piilota Suosittele

>>291427

Tuims. Syystäkin. >:3

:33333333 Bendeleen bendele! >:3 Juuri kun luulee kuulleensa kaiken... :3

Ahaa! Börhtapaus! >:3 *dindindindindindindindindindindindindiiiii!" Oli syytäkin juosta ;3 Mortti, senkin röyhkimys ;3 <3 Maikin ilme oli varmaan "kitting's me + I am disappoint" potenssiin börh >:3

09.01.2020 07:36:19 | 07:37:26
#291560 [+-] Piilota Suosittele

>>291431
"Jos katseet ja sähinä voisivat tappaa" :333

Maikilla on superpehmeä kehräys, pitää vain odottaa vuorokausi että mummo tunnistaa sinut kalusteeksi ;3

09.01.2020 13:39:34 | 13:41:11
#291660 [+-] Piilota Suosittele

>>291560

:333 Rakkauspakkaus <3 :333 Börheää kannattaa aina odottaa :3

"Kukas tuo tyyppi nyt taas olikaan... Otan torkut ja palaan asiaan myöhemmin... krooh pyyh..." :3


Herkkunapeista ei tietenkään ole koskaan haittaa ;3 Kuten videollakin näkyy :3

Eikä Vivikselle ole pahitteeksi oppia vähän kunnioitusta vanhempiaan kohtaan ;3 Se on sitten toinen juttu pitääkö joka kerta oppia börheän kantapään kautta >:3

09.01.2020 13:50:46
#291667 [+-] Piilota Suosittele

>>291660
Mortti on (valitettavastikin) kuunnellut sitä sihinää ja saanut moukkuja päähän jo pennusta asti, ettei oikein osaa pelätä enää mitään muuta kuin ensikerran vieraita ja kantokoppaa. Ja kylmää viimaa, sitä pitää väistellä keittiökierroksen verran.

Maikki haluaa olla börh ja tasapainoisessa rauhassa, Vivis haluaisi leikkiä. Mutta ei tule tapahtumaan ;__;

09.01.2020 13:51:51 | 13:58:46
#291668 [+-] Piilota Suosittele

>>291667

;________________________________;

I has a sad ;___;

Edit: Ei liene mikään uusi ajatus, mutta oletko ajatellut Mortille börhkaveria? :3

Tämä saattaa kuulostaa aavistuksen huvittavalta, mutta siis ennen kuin Mortista tulee se tasapainoista rauhaa arvostava zen-guru ;3 Vaikka se tuskin tapahtuu ihan lähitulevaisuudessa *jihuu* :3

09.01.2020 13:57:59 | 13:59:54
#291671 [+-] Piilota Suosittele

>>291668

Jos tilaisuus tulisi niin tottakai pelastaisin toisen karvakamun.

Pitäisi varmaan hommata vain toinen kunnon sänkypeitto, kun aamulla Mortti komensi itsensä peiton alle.

"Yaas massa." *huoh*

[ 12 viestiä | ]