Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 187 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

filateliaa filateliaa
Hessu sä oot tyhmä Hessu sä oot tyhmä
Pärnu - iloinen kesäkaupunki Pärnu - iloinen kesäkaupunki
rahkapihan_tuho.jpg rahkapihan_tuho.jpg
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
Kunnallisvaalit Kensokyrössä Kunnallisvaalit Kensokyrössä
Gay Gay
Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3 Nappulasta kaksi kuvaa, saa arvata kuka täytti tyhjän ruudun ;3
Hattupäinen koira Hattupäinen koira
Rötv Rötv
intti nykyaikana intti nykyaikana
Hinti ISISissä Hinti ISISissä
aku ankalla haku aku ankalla haku
Turkulainen suihkussa. Turkulainen suihkussa.
Läski Paska ja assburger Läski Paska ja assburger
Kauppias suosittelee Kauppias suosittelee
painttaiteilioiden vallankumous painttaiteilioiden vallankumous
Onnellinen pariskunta. Onnellinen pariskunta.
Friendzone Friendzone
lyijy: omat statsit lyijy: omat statsit
Kapteeni Naurunappula Kapteeni Naurunappula
Läski Paska katsoo animea Läski Paska katsoo animea
Naurunappulan Hotocaust Naurunappulan Hotocaust
Pähkinäpullien kohtalo Pähkinäpullien kohtalo
 1 072 näyttökertaa, 12 viestiä, 7.97 MB, 1 tiedosto
08.01.2020 19:42:15
[ + 2 | ]

Päästäisten kohtalo (Murder of a Shrew)

[38319] [Kissat--Darkness.mp4] [7.97 MB] [400x224] [] []

kissa

(5209)  · 

päästäinen

 · 

darkness

(7)  · 

sound of silence

 · 

lahja

(31)
08.01.2020 21:54:34
#291420 [+-] Piilota Suosittele

>>291414

Bendele :333

Maikki ei ole äkäpussi! ;3

Niin ja muuten, muistelin että jonkinlainen päästäisvideo oli aikanaan Nappulassakin ja että se silloin assosioitui Maikkiin, mutta viestin >>291315 takia syntyi vaikutelma että kyseessä oli Mortin saalis ;3

En siis ota mitään vastuuta tästä väärinkäsityksestä >:3 Maikki tietää että kunnioitan häntä ja hänen saavutuksiaan syvästi ;333

08.01.2020 22:44:28 | 22:49:05
#291431 [+-] Piilota Suosittele

>>291427

Tuims. Syystäkin. >:3

:33333333 Bendeleen bendele! >:3 Juuri kun luulee kuulleensa kaiken... :3

Ahaa! Börhtapaus! >:3 *dindindindindindindindindindindindindiiiii!" Oli syytäkin juosta ;3 Mortti, senkin röyhkimys ;3 <3 Maikin ilme oli varmaan "kitting's me + I am disappoint" potenssiin börh >:3

09.01.2020 07:36:19 | 07:37:26
#291560 [+-] Piilota Suosittele

>>291431
"Jos katseet ja sähinä voisivat tappaa" :333

Maikilla on superpehmeä kehräys, pitää vain odottaa vuorokausi että mummo tunnistaa sinut kalusteeksi ;3

09.01.2020 13:39:34 | 13:41:11
#291660 [+-] Piilota Suosittele

>>291560

:333 Rakkauspakkaus <3 :333 Börheää kannattaa aina odottaa :3

"Kukas tuo tyyppi nyt taas olikaan... Otan torkut ja palaan asiaan myöhemmin... krooh pyyh..." :3


Herkkunapeista ei tietenkään ole koskaan haittaa ;3 Kuten videollakin näkyy :3

Eikä Vivikselle ole pahitteeksi oppia vähän kunnioitusta vanhempiaan kohtaan ;3 Se on sitten toinen juttu pitääkö joka kerta oppia börheän kantapään kautta >:3

09.01.2020 13:50:46
#291667 [+-] Piilota Suosittele

>>291660
Mortti on (valitettavastikin) kuunnellut sitä sihinää ja saanut moukkuja päähän jo pennusta asti, ettei oikein osaa pelätä enää mitään muuta kuin ensikerran vieraita ja kantokoppaa. Ja kylmää viimaa, sitä pitää väistellä keittiökierroksen verran.

Maikki haluaa olla börh ja tasapainoisessa rauhassa, Vivis haluaisi leikkiä. Mutta ei tule tapahtumaan ;__;

09.01.2020 13:51:51 | 13:58:46
#291668 [+-] Piilota Suosittele

>>291667

;________________________________;

I has a sad ;___;

Edit: Ei liene mikään uusi ajatus, mutta oletko ajatellut Mortille börhkaveria? :3

Tämä saattaa kuulostaa aavistuksen huvittavalta, mutta siis ennen kuin Mortista tulee se tasapainoista rauhaa arvostava zen-guru ;3 Vaikka se tuskin tapahtuu ihan lähitulevaisuudessa *jihuu* :3

09.01.2020 13:57:59 | 13:59:54
#291671 [+-] Piilota Suosittele

>>291668

Jos tilaisuus tulisi niin tottakai pelastaisin toisen karvakamun.

Pitäisi varmaan hommata vain toinen kunnon sänkypeitto, kun aamulla Mortti komensi itsensä peiton alle.

"Yaas massa." *huoh*

[ 12 viestiä | ]