Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 117 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Ismosta on moneksi Ismosta on moneksi
Kalja on nestemäistä Kalja on nestemäistä
paskaa paskaa
Aaaaw yeaaah :3 Aaaaw yeaaah :3
pettynyt kimi pettynyt kimi
Horatio-Soini Horatio-Soini
iinee on spy!!! :----DDD iinee on spy!!! :----DDD
Kun jätkä ja muija kohtaa. Kun jätkä ja muija kohtaa.
aku setä ja arpajaiset aku setä ja arpajaiset
Siivouspäivän linnaleikit :3 Siivouspäivän linnaleikit :3
Ylijäänyt mp4 Ylijäänyt mp4
Turribussi 2011 Turribussi 2011
Tuksun häät Tuksun häät
Läski Paska seikkailee vitusti Läski Paska seikkailee vitusti
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
Itsenäisyyspäivä. Itsenäisyyspäivä.
Puolestaloukkaantuja Puolestaloukkaantuja
kaleksia kaleksia
tarzan, wolverine ja TUOMARI tarzan, wolverine ja TUOMARI
Ikimuistoinen yö. Ikimuistoinen yö.
Muumikrapula Muumikrapula
uusi taiteellinen neron leimaukseni uusi taiteellinen neron leimaukseni
Hessu sä oot tyhmä Hessu sä oot tyhmä
Hyvää ystävänpäivää. Hyvää ystävänpäivää.
 877 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.52 MB, 1 tiedosto
18.01.2020 02:52:57
[ + 3 | ]

Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti

[38648] [IMG_20170921_131651.jpg] [1.52 MB] [2592x1944] [] []
IMG_20170921_131651.jpg

kissa

(5208)  · 

kissanpentu

(294)  · 

karvinen

(83)  · 

lakana

(7)  · 

sänky

(133)  · 

söpö

(156)  · 

nöpö

18.01.2020 11:18:08 | 11:20:47
#295553 [+-] Piilota Suosittele

>>295549

Iskä lähti frakkiostoksille, eikä tullut koskaan takaisin ;__; :3

Asuttiin Oulun Iinatissa tuohon aikaan ja naapuri toi maalta Tytin (veli nimesi oman luokanvalvojansa mukaan johon se oli ihastunut pikkupoikana, ei kyllä myöntänyt ikinä)

Hänet leikattiin vasta tämän ensimmäisen pentueen jälkeen. (yksi syntyi kuolleena) Hän oli teiniäiti, vasta toinen kiima-aika elämässään.

18.01.2020 15:44:55 | 15:45:29
#295620 [+-] Piilota Suosittele

>>295553

Lähti hurmaamaan lisää naaraita hienon asunsa kanssa ;_____________; :3 Mahtoiko olla tuollainen frakkiasuinen, vai olikohan sellainen jossa enemmänkin valkoista ja pennut olivat miksaus. Ainakin tyylikkäät valkoinen paita ja valkoiset nilkkasukat löytyivät :3

:333 Piti olla kyllä tosi ihastunut ;3 Ottaen huomioon kuinka paljon tykkäätte kissoista :3

Voi biene <3 :3 Onneksi kaksi vauvelia kuitenkin voivat börheästi :333

18.01.2020 17:03:04 | 17:08:00
#295654 [+-] Piilota Suosittele

>>295620

Stryykas ineen ja lähti piipulle ;3

edit: ja kyllä meillä oli epäilyksemme isästä, pari kollia kävi siinä "suihkuttelemassa" ja "vonkaamassa" monesti Tyttiä riiulle *mJour*
Sitä valko"hanskaista" harmaata muistuttavat nämä killit enemmän.
Olisi enemmänkin juttua heistä, mutta jätänpä editin tähän :3

Kun on vanhoja kuvia...
Söpö on jo kissojen taivaisella narukerällä, Nöpöstä en tiedä niinkään, mutta hän meni Hailuotoon pikkutytölle kaveriksi, joten siellä saaressa on varmaan nöböliinejä laumoittain.

18.01.2020 19:22:24
#295711 [+-] Piilota Suosittele

>>295654

Boys will be boys ;3 Toinen edes ihan täysi-ikäinenkään >:3

Niin se aika kuluu ;___; :3 Herää kysymys mikä mahtaa olla Hailuodon oravatilanne tällä hetkellä >:3

18.01.2020 19:41:10
#295715 [+-] Piilota Suosittele

>>295711

Olen varmaan maininnut Tytistä oravien kauhuna ja "murha-puusta"?

No hän näytti kerran miten ne madon luvut niille talttahampaille tulee.
Katsoin ihan ihmeissäni kun Tytti juoksu-hyppäsi-kiipesi puuhun 2m korkeudelle ja samalla liikkeellä takaisin nurmelle ja pihapensaaseen piiloon...

:O

[ 9 viestiä | ]