Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 148 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Kourallinen pakolaisia Kourallinen pakolaisia
Nörtin Joulu Nörtin Joulu
Nipsu ulapalla Nipsu ulapalla
Vitun köyhät! Vitun köyhät!
Haavisto-sarjakuva Haavisto-sarjakuva
Tuksun häät Tuksun häät
Viinisarjakuva Viinisarjakuva
ebin ebin
3-in-1 3-in-1
Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 1-6 (Ukkostimi) Aktiivisten käyttäjien salaisuus osa 1-6 (Ukkostimi)
Sunnuntaita Sunnuntaita
Jeesus. Jeesus.
Omistettu Modeille Omistettu Modeille
naapuri sopu naapuri sopu
Virkavaltaa ja kieroilua Virkavaltaa ja kieroilua
Mortti otti börhien :3 Mortti otti börhien :3
Läski Paska ja kehitysvammainen Läski Paska ja kehitysvammainen
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
Sherlock ja Watson. Sherlock ja Watson.
horatio sarja kuva horatio sarja kuva
Kebabhuumoria - osa 7 Kebabhuumoria - osa 7
kyseenalaistajamies kyseenalaistajamies
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
ääniä yössä ääniä yössä
 962 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto
14.01.2020 22:43:49
[ + 5 - | ]

kaleksia

[38519] [cxx.jpg] [0.09 MB] [476x1048] [] []
cxx.jpg

15.01.2020 01:42:59
#293884 [+1] Piilota Suosittele

Hetkonen... Toihan oli (12,90€ - pantit kori 2,20€ ja pullot 2,40€ = 8,30€) halvempaa kuin nykysin virossa. Tais olla lautakasa matin veron alennusten ansiota joskus vuonna 2004, silloin sai paikallisesta ruokavarastosta viikonlopun startteri mäyriksen joko karhua tai koffia ja zippi askin lämää tasan 10€, ääs marketista sai pullokorin lahden erikoista tai ruuti(?) olutta tasan 16€ ja kaupungissa prisma myi kurjala (tölkki)salkkuja 15,90€. Cassa (keskon) myi vaihtelevia merkkejä 16€ kori(huom. kori pantti teki edullisemmaksi verrattuna mäyrikseen) tai sama ölyt 7,95 mäyriksenä. Voi niitä aikoja.

16.09.2021 11:40:35
#501207 [+-] Piilota Suosittele

>>293844

Juomajakelu oli myös parempaa silloin. Ei ollut ongelmia niin kuin nykyään. Mutta tämä lähti siitä, että juomapullopalautukset pitää saada halvemmaksi. Siksi lasipullot poistuivat markkinoilta. Tilalle tuli tölkit, jotka hajoavat monet ja pintanirhaisusta. Hinta myös nousi äärettömiin.

Että voidaankin sanoa, että hyvin meni.

[ 14 viestiä | ]