Jotenkin vähän ristiriitaista, että niinkin paljon kuin tuota koko sivustoa ja sen kaltaisten aiheuttamia lieveilmiöitä vihaa, niin silti tuosta layoutista herää sellainen pieni lämpöinen nostalgian kipinä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Se oli hyvä päivä ;___; :3
funny hobo
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
Kiusallista
Taksikyyti.
Anteeksi opettaja, en kuunnellut
Enkeli lumitöissä
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
Olisit äänestänyt paremmin!
Sherlock ja Watson.
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
Olemme bienet söbö, nöbö ja Tytti
Lääkärin hairahdus.
Fillari takaisin
Vaalilupaukset
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)