Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 120 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Suomalainen mies Suomalainen mies
Hyvät bileet Hyvät bileet
'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus 'En koskaan' -mies, osa VII- lunnasvaatimus
Armeijassa. Armeijassa.
iinee on spy!!! :----DDD iinee on spy!!! :----DDD
rage rage
Habdin tarina Habdin tarina
Ikuinen onnellisuus. Ikuinen onnellisuus.
juna.webm juna.webm
Kim-kollaasi 2 Kim-kollaasi 2
Saarijärven Paavo Saarijärven Paavo
Morttilimppu :3 Morttilimppu :3
papan erehdys papan erehdys
ihan paska kuva ihan paska kuva
Sherlock ja Watson. Sherlock ja Watson.
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
Korttipeli Korttipeli
Muumilaakson tarinoita Muumilaakson tarinoita
Kolmelta aamuyöstä Kolmelta aamuyöstä
Neuvolassa. Neuvolassa.
Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku) Reposti nappulasta: Wlizer (=raappasku)
Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :) Naurunappulan juttukuva Iltalehdessä, Feimii tarjolla :)
supermahtiteos.png supermahtiteos.png
Muumipappa ottaa kantaa Muumipappa ottaa kantaa
 859 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
29.08.2020 00:19:46
[ + 5 | ]

Siivouspäivän linnaleikit :3

[47051] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [391x436] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

vivamort

(152)  · 

siivous

(27)  · 

tuoli

(82)  · 

linnake

29.08.2020 07:41:10 | 21:08:03
#381228 [+-] Piilota Suosittele

Siivouspäivän linnakeleikit :3

(Niin monta unohdettua börhotsikkoa ja kadotettu sivuhistoria mutta tämän uskoakseni muistan :3 )

Vahva epäilys siivoustilanteesta myös profiilikuvassa, tuimahko Morttikurks viittaisi huutavaan imurihirviöön >:3
Edit: Onneksi ei, olikin vakavaa liiketoimintaa naruleikin parissa ;3 *jihuu!* :333

29.08.2020 21:10:53
#381483 [+-] Piilota Suosittele

>>381236

otsikko

I see what you did there :3

"Ooh, lintuja :3 ...Mitä asiaa huumon? O__O *RÄPS*" :3 Komea kuva linnanherrasta :3

"Ei onnistuisi enää!" ;3


Muistelen että ennenkin on ollut puhetta että Mortti kuuluu ksksks-kategoriaan :3 Toimiikos Maikille paremmin ksksks vai pspsps? ;3 #tämäontärkeääkoskabörh

29.08.2020 23:22:37 | 23:27:33
#381560 [+-] Piilota Suosittele

>>381501

:3
"pspspspspsps"
puolen kilsan päässä pusikko suhisee

"Mäy mäy mäy mäy mäy!!!" :3 *töps töps töps*

Tai vaihtoehtoisesti, fysiologisista syistä ei mäy mäy mäytä, vaan hyväntahtoinen ">:3" ;3

30.08.2020 19:19:46
#381877 [+-] Piilota Suosittele

>>381560
Osaa se Vivis piiloutuakin jos ei seura kiinnosta.

Tuntuu että reviiri on muutenkin laajentunut kun minä ja Karvinen on näytetty vähän kauempaa paikkoja :3

30.08.2020 23:15:55 | 23:17:36
#381983 [+-] Piilota Suosittele

>>381877


Helppo uskoa, onhan hän armoitettu maastobörh :3


Kaikkien piiloleikkien takuuvarma voittaja kun pelaa tosissaan ;3 Sitten ilmoitellaan verbaalisesti kun halutaan taas huumonin löytävän :3

Kannattanut käydä hetereissuilla ;3 Mäy mäy mäystä ja juoksemisesta päätellen, ei tule kysymykseenkään että sinulla olisi jotain omia salaisuuksia >:3 (onneksi haluatkin jakaa kaiken Mortin kanssa, koska jakaisit kuitenkin ;3 )

Börhystävysten seikkailut lähentelevät jo legendaa :3 Jännää ja jihuuta tuplabörheästi :333 Ja juttelukaveri joka ei mäykielessä sorru kielioppivirheisiin ;3

31.08.2020 02:27:16 | 02:27:30
#382041 [+-] Piilota Suosittele

>>381983

Tuommoisen tabbyn ruskeanharmaa maastoväri on täydellinen heinä- ja risumaastoon :3

Useimmiten lähtee matkaan jos on pspspspispittelyetäisyyden päässä. Viimeistään metsätielle katoava selkää saa jahtivietin heräämään ;3

[ 11 viestiä | ]