Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 125 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku) Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku)
viljonkan äpärät viljonkan äpärät
Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3 Ajakaamme polkupyörää unelmista tehtyä ystävyyteen :3
:) (Mora) :) (Mora)
5 euro tarjous 5 euro tarjous
Perjantai, pakko ottaa Perjantai, pakko ottaa
Ihanko tosi? Ihanko tosi?
Tee se itse. Tee se itse.
Voi veljet Voi veljet
kuka muistaa kuka muistaa
Ulius Caesar Ulius Caesar
Enkeli Enkeli
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
siitoin siitoin
pettynyt kimi pettynyt kimi
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä. Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
Sero-Tonin seikkailu Sero-Tonin seikkailu
Syö 1337 muroja ja ole 1337. Syö 1337 muroja ja ole 1337.
Tuukka Virtaperko -kokoelma 8 Tuukka Virtaperko -kokoelma 8
giding's me? giding's me?
Venäläisiä vapauttajia Venäläisiä vapauttajia
 1 072 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto
02.07.2018 18:23:43
[ + 8 - | ]

Ennen & nykyään

[14332] [Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg] [0.18 MB] [640x1133] [] []
Ennen-_-nykyaan-(Dude-of-Doom,-ti-9.11.2010).jpg

naurunappula

(682)  · 

paint

(334)  · 

jonne

(68)  · 

vitun köyhät

(5)
02.07.2018 19:38:54
#70810 [+-] Piilota Suosittele

70802 niinpä, silloin ihminen ei tuntisi itteesä hyödyttömaksi jonka johdosta monet sairaudet parantuisi esim masennus

19.05.2019 10:50:45
#203665 [+-] Piilota Suosittele

25mk ; 80penniä? Mitä vittua, toi 80 penniä ei tee mitään järkeä tuossa? Pantit oli vuonna nakki ja papu
(1977 jälkeen) 50 penniä per lasipullo, sitten nousi 1L lasipullon pantti 1mk joskus 1980 luvulla, -90 luvun alussa pantti taisi nousta niin että 1-1,5L pullot oli 2mk? pantti, lasi pullot alle 1L oli 50penniä ja pikku muovipulloista (Jaffat) + tölkeistä ei saanut panttia. Joskus 1994-1995 tölkit ja 0,5L muovipullot oli 1mk pantti ja ennen vuotta 1998 pantit oli seuraavat: alle 1L lasipullot ja alkon pullot 0,5mk, tölkit ja 0,5L muovipullot 1mk, 1-1,5L muovipullot ja vanhat yli 0,9L lasi limupullot 2,5mk. Nyt ne on euroissa ja en tiedä mitä niistä saa?
T: ex-pullon kerääjä nulikka

[ 2 viestiä | ]