Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 195 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Vitun Demarit Vitun Demarit
Morttilimppu :3 Morttilimppu :3
Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD Kadonneen savustus pöntön metsästäjät :DD
Rattorikuiskaaja Rattorikuiskaaja
Saarijärven Paavo Saarijärven Paavo
sarumanin mielipide jäkälästä sarumanin mielipide jäkälästä
Niin saatana Niin saatana
tukifuu tukifuu
Hinti ISISissä Hinti ISISissä
Muikkunen Muikkunen
Resilar Resilar
Dolan huolehtii veljenpojista Dolan huolehtii veljenpojista
Nörtti-kooste Nörtti-kooste
Sonja Sonja
Pellen seikkailut Pellen seikkailut
Sitähän se kaikki on... Sitähän se kaikki on...
Horation velienpojat Horation velienpojat
Saku sammakko. Saku sammakko.
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
Mielipiteeni turriponipaskasta Mielipiteeni turriponipaskasta
Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
Muumilaakson tarinoita Muumilaakson tarinoita
bush_asshole.jpg bush_asshole.jpg
LOL LOL
 867 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto
04.07.2018 16:42:04
[ + 6 | ]

kesän hittielokuva

[14413] [kesan-hittielokuva-(mannetus,-pe-30.5.2014).png] [0.65 MB] [640x844] [] []
kesan-hittielokuva-(mannetus,-pe-30.5.2014).png

naurunappula

(682)  · 

markoboy

(8)
04.07.2018 21:18:08
#71520 [+-] Piilota Suosittele

Katsoin kerran yhden videon tuolta ja totesin ei vittu mikä läski juoppo, kun nassutti jotain makkaraa.
En tajua mikä tekee tuosta edes kiinnostavan.

28.08.2018 16:11:45
#88611 [+-] Piilota Suosittele

71427

>>71520
Ehkä se on just se et kaikki pitää sitä luuserina, ja sitten huomaavat kuinka paljon paremmin heillä ittellää on jutut. Ja myös luuseritkin voi olla viihdyttäviä kun ovat niin luusereita.

28.08.2018 16:33:52
#88627 [+-] Piilota Suosittele

88623 No kyllä itelläkin tuntuu joskus siltä et vaikka esimerkiksi niilo22 tapasia jätkiä ei vaan vittu voi olla. Mut niilokaan ei oo kertaakaan millään tapaa näyttäny ettei olis niin tyhmä kuin antaa itsestään näyttää et kai sit niin vitun tyhmiä tyyppejä vaan on olemassa :D

[ 8 viestiä | ]