Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 16.10.2017 19:47:10 Jäseniä 83 Vierailuja 10 134 Medioita 785

Lepää rauhassa makea prinssi

Pura maistaa cherrycolaa Pura maistaa cherrycolaa
Täs sarjakuvas pitää tietää luukku 23 Täs sarjakuvas pitää tietää luukku 23
läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks) läski paskan velienpojat 1-2 (garlbarks)
Inhottava pervo Inhottava pervo
Läski Paska saa syövän Läski Paska saa syövän
NN NN
Neuvolassa. Neuvolassa.
Paksu kuin tuksu (Mora) Paksu kuin tuksu (Mora)
Anteeksi opettaja, en kuunnellut Anteeksi opettaja, en kuunnellut
HK:n Sininen Tulevaisuus HK:n Sininen Tulevaisuus
Niimpä niin Niimpä niin
aku aku
Ike Kanerva (ke 12.3.2008) Ike Kanerva (ke 12.3.2008)
Le Nappula - Lidl Wayne Le Nappula - Lidl Wayne
Pylverin Joulu Pylverin Joulu
Meri Meri
Pallikala :D Pallikala :D
NN-Kooste NN-Kooste
Kuvakommentti Kuvakommentti
Paint-Taide Paint-Taide
Yön taikoja. Yön taikoja.
Tämmöstä tällä kertaa Tämmöstä tällä kertaa
Rötv Rötv
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 1-6
 1 181 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
12.07.2018 14:38:13
[ + 10 | ]

Arjalainen valioyksilö

[14744] [Arjalainen-valioyksilo-(la-20.12.2014).jpg] [0.03 MB] [335x401] [] []
Arjalainen-valioyksilo-(la-20.12.2014).jpg

naurunappula

(682)  · 

satanisti

(7)  · 

pekka siitoin

(35)
13.07.2018 11:40:19
#73886 [+-] Piilota Suosittele

Oi perkele ku olis semmonen if-then simulaattoriklnelaite olemassa...ni laittaisin että
year=1985
If nöy tummapakolaisperkele (irak, somppu, syyria, afganistan,turkki)Suomeen
Then mimmonen olis meno nyt Härmässä

Ja sitte vois kysästä että kanattiko.

[ 4 viestiä | ]