Perustaja Monskuu

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 17.10.2017 10:02:39 Jäseniä 16 Vierailuja 2 630 Medioita 114

Monskuun taide ja teokset löytyy täältä

Isäukko soitti ja kerto menneensä pelaa velat pois. Isäukko soitti ja kerto menneensä pelaa velat pois.
Piika. Piika.
Jos vitutukseen voisi kuolla. Jos vitutukseen voisi kuolla.
Spurdo tyty Spurdo tyty
Kouluterveydenhoitajalla. Kouluterveydenhoitajalla.
Apustaja pelailemassa. Apustaja pelailemassa.
Nikke knakkerton Nikke knakkerton
Musta tuntuu Musta tuntuu
Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa. Se tunne kun joku esittää idean mikä ei toimi edes teoriassa.
Tyty apustaja Tyty apustaja
Pornokertomus Part 1. Pornokertomus Part 1.
Custom hiiri. Custom hiiri.
Emma Emma
Epäilys. Epäilys.
Ristusperkele. Ristusperkele.
6 hahmon haaste. 6 hahmon haaste.
Piirsin myös itseni. Piirsin myös itseni.
Pysykää kotona. Pysykää kotona.
Muistelua viskilasin ääressä. Muistelua viskilasin ääressä.
Työhaastattelu Työhaastattelu
Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa Kunnes myönteinen turvapaikkapäätös meidät erottaa
Armeijassa tapahtuu II. Armeijassa tapahtuu II.
Hyvää vappua. Hyvää vappua.
Carmelita Fox Carmelita Fox
 1 293 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
26.09.2018 14:11:19
[ + 10 - | ]

Vittujen elämä.

[18368] [elama.png] [0.02 MB] [453x780] [] []
elama.png

jumalauta

(5)  · 

ei helvetti

 · 

hiiri

(92)  · 

elämä

(45)  · 

miksi

(9)
27.09.2018 16:51:37
#101917 [+-] Piilota Suosittele

Se ei ole jee. Se oli jee vielä 1970-1980 ja vielä 1989 aikana. Jee:n aikana pystyi maksamaan asunnon, vuokratun tai ostetun. Jee:n aikana eli sairaanhoito laadukasta. Jee:n aikana, elämässä oli muuta tekemistä kuin juosta puhelin kourassa someen. Sittenmmin jee on siirtynyt viikossa muutaman tunnin mittaiseen levähdykseen kaikesta paskasta.

Pitää olla vitun nopia, pitää tehdä enemmän kuin viime viikolla, pitää olla multitaskPRO, pitää olla sekä pitää olla toisen puolesta, ehkä sen kolmannenkin. Palkkaa siitä et yhtään enempää saa, mutta pitää olla.

[ 7 viestiä | ]