Perustaja Monskuu

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 17.10.2017 10:02:39 Jäseniä 16 Vierailuja 2 630 Medioita 114

Monskuun taide ja teokset löytyy täältä

Apustaja pelailemassa. Apustaja pelailemassa.
Piika. Piika.
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
Kiva tietää näin 3:lta aamuyöstä Kiva tietää näin 3:lta aamuyöstä
(Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä (Wanha vitsi)savolainen mäkkärissä
Tietokonehiiri. Tietokonehiiri.
Hyvää juhannusta. Hyvää juhannusta.
Retki rannalla. Retki rannalla.
Nuuskamuikkunen Nuuskamuikkunen
apustajia apustajia
The Ancient Magus Bride The Ancient Magus Bride
Piirsin myös itseni. Piirsin myös itseni.
Abortti. Abortti.
Postimies Pate lakossa. Postimies Pate lakossa.
Goottityttö. Goottityttö.
Synnytys. Synnytys.
Suuret teot. Suuret teot.
Profiilikuvia. Profiilikuvia.
Darkwood fanart. Darkwood fanart.
Suomi 100 Suomi 100
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
Nikke knakkerton Nikke knakkerton
Spurdo tyty Spurdo tyty
6 hahmon haaste. 6 hahmon haaste.
 1 655 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
29.05.2020 19:45:16
[ + 13 - | ]

Muuttunut armeija.

[43669] [sotakertomuksia.png] [0.13 MB] [750x3067] [] []
sotakertomuksia.png

armeija

(128)  · 

tupa

 · 

sekatupa

 · 

naiset

(104)  · 

miehet

(28)
29.05.2020 20:18:50
#348304 [+-] Piilota Suosittele

2002 muijat oli mun vierus tuvassa. Nykyaikana ne ois samassa tuvassa. Ja juuri niin kuin Monskuu ne tähän piirsi.

29.05.2020 20:22:01
#348305 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ois semmonen toive, että ujuttasit johonki tulevaan sarjikseen jonku pienitissisen ku mää niin tykkään niistä. Nää mun omat blosottimet on niin kauhian isot :3

30.05.2020 16:40:35
#348642 [+-] Piilota Suosittele

>>348475 On on kokeilu asteella jossain upseerikokelailla. Mut luulen et tulee sit ongelmia kun alokkaita aletaan laittamaan samaan tupaan. Mut ei nuo päättäjät taas oo kauheesti ajatellu kun esim vaatteet kuulemma nyt vaihdetaan sit eri paikassa eli tulee kauheeta eestaas ravaamista ja ja.

06.05.2024 03:48:50
#619125 [+-] Piilota Suosittele

Onneks kävin inssin aikana jolloin sekatupia ei ollu. Olin heti alusta 3viikkoa kiinni siellä ja jotenkin onnistuin oleen runkkaamatta, vaikka kerran oli yöllä lentäny lasti alushousuihin.
Oisin ihan varmaa ehdotellu naikkosille 2-10sec nopeeta testiajoa ja joutunu sotaoikeuteen.

[ 18 viestiä | ]