Perustaja Monskuu

Medioita voi lisätä

Luoja

Perustettu 17.10.2017 10:02:39 Jäseniä 16 Vierailuja 2 630 Medioita 114

Monskuun taide ja teokset löytyy täältä

Hyvvää itsenäisyyspäivää. Hyvvää itsenäisyyspäivää.
Piika. Piika.
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
Vaka vanha väenämöinen Vaka vanha väenämöinen
Vedonlyönti. Vedonlyönti.
apustajia apustajia
Opetus ja valistus. Opetus ja valistus.
Perhekriisi. Perhekriisi.
Toive. Toive.
Jos vitutukseen voisi kuolla. Jos vitutukseen voisi kuolla.
Eren x Mikasa Eren x Mikasa
Carmelita Fox Carmelita Fox
Hyvää joulua. Hyvää joulua.
Vaimon yllätys. Vaimon yllätys.
Ristusperkele. Ristusperkele.
Villi hetki. Villi hetki.
Käsin piirretyt tissit Käsin piirretyt tissit
Apustaja pelailemassa. Apustaja pelailemassa.
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Georgette. Georgette.
Taulu Taulu
Kerran baarissa. Kerran baarissa.
Pornokertomus teaseri Pornokertomus teaseri
Pornokertomus Part 2. Pornokertomus Part 2.
 1 306 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
17.06.2020 18:18:05
[ + 13 - | ]

Pokemon tarinan alku.

[44377] [Pokemontarina.png] [0.22 MB] [958x3394] [] []
Pokemontarina.png

pokemon

(123)  · 

ash

(7)  · 

ketchum

 · 

äiti

(78)  · 

delia

 · 

oak

 · 

professori

 · 

seksi

(129)
17.06.2020 22:43:42
#356250 [+2] Piilota Suosittele

Oletteko huomanneet, että Pokemonin maailmassa on vitun vähän aikuisia ja monelta alaikäiseltä tuntuvat puuttuvan joko toinen tai molemmat vanhemmat? Esim. Ashin äiti on yksinhuoltaja, 15-vuotias Brock huolehtii yksin perheestään ja pyörittää suvun yritystä ja 10-vuotias Misty ilmeisesti eli ihan omillaan ennen kuin tapasi Ashin ja lähti matkustamaan tämän kanssa. Rakettiryhmän kaltaiset puolisotilaalliset (niillä on vittu jopa omat univormut!) rikollisjärjestöt rellestävät kenenkään estämättä ja tavoittelevat maailmanvaltiutta, ja muutama Ashin ja kumppanien kohtaama aikuinen implikoi olleensa sodassa, jossa koulutettuja pokemoneja käytettiin elävinä aseina...

Johtopäätös on, että Pokemonin maailmassa ihmiskunta on toipumassa n. 10 vuoden takaisesta, erittäin tuhoisasta sodasta, jossa merkittävä prosentuaalinen osuus aikuisväestöstä sai surmansa. Tässä post-apokalyptisessä, dystooppisessa yhteiskunnassa lapset on määrätty töihin tai lähetetään ansaitsemaan elantonsa hyvin nuorella iällä ja hallitus on liian heikko ylläpitääkseen tehokkaasti lakia ja järjestystä. Voi jopa olla, että Rakettiryhmä oli alun perin yksi sodan osapuolista, ja tämän fasistisen järjestön rippeet uskovat edelleen olevansa sodassa...

17.06.2020 23:00:13
#356253 [+-] Piilota Suosittele

>>356250

Tämä on balttiarallaa vuotta 2050, Kim Yo-jongin toimittua maailman merkittävimpänä naisena laukaistuaan ydinohjukset.

Kim Yo-jong on kyllä aika sexy ja olen aina ihaillut vahvoja naisia.

[ 7 viestiä | ]