Jotenkin maailmasta vieraantunut olo kun kuulin tästä jannusta ensimmäistä kertaa siinä yhteydessä että se on kuollu. Ja sit se on muka isokin stara ollut.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Dabstika
Parempi maailma
Aadolf rannalla
Men in Black
Aatun lettukestit
Hieno kuva, Hermanni.
Leikkasin itse ja säästin
valekausti
Tutkimus: Sodissa kuolee ihmisiä
Totuus
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine