Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 28.10.2017 05:52:16 Jäseniä 10 Vierailuja 1 743 Medioita 149

Me Emme Ole Unohtuneet

Dabstika Dabstika
Parempi maailma Parempi maailma
Aadolf rannalla Aadolf rannalla
Men in Black Men in Black
Aatun lettukestit Aatun lettukestit
Hieno kuva, Hermanni. Hieno kuva, Hermanni.
Leikkasin itse ja säästin Leikkasin itse ja säästin
valekausti valekausti
Tutkimus: Sodissa kuolee ihmisiä Tutkimus: Sodissa kuolee ihmisiä
Totuus Totuus
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine
Jutkuja matalaksi :D Jutkuja matalaksi :D
Salaliitto 20/7 Salaliitto 20/7
Sturmwehr-Wie ein Held Sturmwehr-Wie ein Held
Neljännen valtakunnan johtaja Neljännen valtakunnan johtaja
Yritin Yritin
Vaihtoehtoinen maihinnousu Vaihtoehtoinen maihinnousu
Darra-asteikko Darra-asteikko
Swastika Swastika
Tällä kuvalla saa FB -bannit. Tällä kuvalla saa FB -bannit.
uralin taa uralin taa
Näillä voitetaan kaikki kisat. Näillä voitetaan kaikki kisat.
hyvien vanhojen aikojen muistelua hyvien vanhojen aikojen muistelua
Goebbels Goebbels
 865 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
24.04.2018 13:15:14
[ + 1 | ]

Kuulin että Avicii kuoli.

[11109] [5adf03a52e6d92.43524255.png] [0.43 MB] [1420x782] [] []
5adf03a52e6d92.43524255.png

avicii

 · 

täystuho

 · 

ilme

(228)  · 

mildly

 · 

bemused

24.04.2018 21:00:45
#50552 [+-] Piilota Suosittele

50547


Semmonen tyyppi joka soittaa muisti-tikulta musiikkia, ja tuhat naista pissii lattialle kun vessajonot on liian pitkiä.

24.04.2018 21:36:59
#50589 [+-] Piilota Suosittele

Jotenkin maailmasta vieraantunut olo kun kuulin tästä jannusta ensimmäistä kertaa siinä yhteydessä että se on kuollu. Ja sit se on muka isokin stara ollut.

[ 4 viestiä | ]