nakkisuoja nakkisuoja
Pyykkipäivä Pyykkipäivä
hyvä diili hyvä diili
vahdin sun kaloreitas vahdin sun kaloreitas
Vuotava hana Vuotava hana
tikanheittoscene tikanheittoscene
papppa ajaa rallia papppa ajaa rallia
ihana nainen ihana nainen
Sellainen fagotti homopoika Sellainen fagotti homopoika
Maistuisiko viski? Maistuisiko viski?
Onpas uutinen Onpas uutinen
naiset naiset
Herkkuperse Herkkuperse
uwu siivousryhmä uwu siivousryhmä
loch ness loch ness
drive-in bussi drive-in bussi
yh mutsi yh mutsi
kännissä tonne kännissä tonne
raha tuli raha meni raha tuli raha meni
aina on hyvä sää juoda aina on hyvä sää juoda
Naiset Naiset
aamuisin aamuisin
Keittiöstä karanneet Keittiöstä karanneet
normaali parisuhde normaali parisuhde
 1 044 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 02.08.2018 20:20:58
[ + 6 | ]

Hitlerin ampuja oli hieno mies

[15610] [0.jpg] [0.03 MB] [481x377] [] []
0.jpg

adolf

(62)  · 

hitler

(351)  · 

heil

(28)  · 

charlie chaplin

(6)  · 

juutalainen

(178)  · 

käsiele

02.08.2018 20:37:03
#79834 [+-] Piilota Suosittele

Kommunistit ne oikeita rikollisia on. "Oikealla puolella" oleminen vaan vältti sotarikokset.

Stalin on runkkari

03.08.2018 12:58:27
#80005 [+-] Piilota Suosittele

>>79834 En tbh ymmärrä miksi pitää aina verrata. Joo Stalin tappoi enemmän mutta tekeekö se Hitleristä yhtään paremman? + Otetaan huomioon että Hitler oli vähemmän aikaa vallassa

[ 6 viestiä | ]