Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä
psyko apu psyko apu
Onneks ei ollu oma lapsi Onneks ei ollu oma lapsi
Natseja, natseja kaikkialla... Natseja, natseja kaikkialla...
Nyt on hankalaa Nyt on hankalaa
Intian Evel Knievel Intian Evel Knievel
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Tein ite ja säästin. Kuvakommentti Tein ite ja säästin. Kuvakommentti
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Harrastus Harrastus
Kuvattu takaperin Kuvattu takaperin
Tästä ei saa vitsailla T. Nyman Tästä ei saa vitsailla T. Nyman
Astronautitkin tarvii pillua, rjäh röh ;) Astronautitkin tarvii pillua, rjäh röh ;)
Dio seikkailee 9 Dio seikkailee 9
Villiputte ja koiro Villiputte ja koiro
Missä sinä olet kun pärinä iskee? Missä sinä olet kun pärinä iskee?
Börheä teeseremonia :3 Börheä teeseremonia :3
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Kalamies Kalamies
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
Ananas pizzalla Ananas pizzalla
Dio seikkailee 7 Dio seikkailee 7
Pilvet Pilvet
Muumit Muumit
 950 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 15.03.2018 12:59:20
[ + 5 | ]

Introvertti psykoosissa

[9081] [joogarauha-rikottu-sjf.png] [0.19 MB] [476x1878] [] []
joogarauha-rikottu-sjf.png

feissarimokat

(147)  · 

jooga

(13)
15.03.2018 13:15:01 | 13:22:25
#38046 [+-] Piilota Suosittele

Oon mäkin introvertti mutta onneksi osaan silti rentoutua ja vajota omiin ajatuksiin vaikka ympärilläkin on elämää. Valintakysymyshän se onkin, jos valitsee keskittyä ympäristöön ja loukkaantua ihmisten normaaleista jutuista ei rauhoittumisesta varmaan tulekaan mitään.

15.03.2018 14:16:45
#38071 [+-] Piilota Suosittele

>>38046 Vaihtoehtoisesti kärsin itse sosiaalisten tilanteiden puutteesta. Asun syrjäkylällä 13km päässä lähimmästä kaupasta ja seurana ei ole edes kissaa. Rotallekin annoin lähtöpassit, kun kävi chilin taimia syömässä ja paskansi ikkunalaudalle. Eipä sen kanssa oltu kyllä mitään alivuokralaisuudesta sovittukaan. Työkin tapahtuu 95%:sti kotikoneelta. Tosin, jos jotain positiivista, niin osaan nytten puhua talitinttiä välttävästi :)

15.03.2018 21:27:28
#38222 [+-] Piilota Suosittele

Taitaa olla mukamuka introvertti kyseessä jutuista päätellen. Se on niin COOL. Meikäläinen on täysi autisti ja ei mua haittaa vaikka muut puhuu kuinka ja paljon paskaa, kunhan ei meikäläistä häiritse ilman syytä.

17.03.2018 10:27:21
#38741 [+-] Piilota Suosittele

ite lopettaisin tuolla joogatunneilla käymisen ja informoisin tunnin vetäjälle syyn että miksi, varmaan netistä tai jostain saa katottua joogaharjoitusvideoita tai jotain korvaavaa

[ 7 viestiä | ]