Vanhoja uutismokia Vanhoja uutismokia
Vitun suomalaiset paskaa ilmaston Vitun suomalaiset paskaa ilmaston
musiikkia musiikkia
Ei ollu puuhöylä Ei ollu puuhöylä
Ilmeellä Ilmeellä
Too soon? Too soon?
Näinkö se tapahtui? Näinkö se tapahtui?
kjeh kjeh :3 kjeh kjeh :3
Vitun kymri Vitun kymri
busted busted
hyvää yötä :3 hyvää yötä :3
Hevosenlihaa Hevosenlihaa
Hyvät kaverit on harvassa Hyvät kaverit on harvassa
:> :>
mews :3 mews :3
Iltapala, lisäsin jalapeeni Iltapala, lisäsin jalapeeni
Voisko joku kannatella tota? Voisko joku kannatella tota?
Ehkä? Ehkä?
Ipa ja Kenway Ipa ja Kenway
Kivapuhetta, parempaa Kivapuhetta, parempaa
Sincel Sakari Osa 2. Sincel Sakari Osa 2.
innovaatio innovaatio
Silent Hill Silent Hill
tuleppas sieltä :3 tuleppas sieltä :3
 941 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 17.11.2019 03:22:21
[ + 2 | ]

Juha on pösilö

[36771] [klassikkopilojen-paluu-osa-2-nuu.jpg] [0.14 MB] [418x2336] [] []
klassikkopilojen-paluu-osa-2-nuu.jpg

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

pila

(19)  · 

jekku

(84)  · 

jeccu

(27)
17.11.2019 23:52:04
#272123 [+-] Piilota Suosittele

Siihen vanhaan hyvään aikaan ku oli vielä iiChan niin sain tuolla koijattua yhtä mainiota kaveria :D

Oli kuulemma joku baarimirkku Lontoossa, mutta en viittiny sinne asti lähtiä liftaamaan. Wakachan, iiChan. Good times.

[ 5 viestiä | ]