Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa Sopsy ei oo nähny himo läski homer jaksoa
Cockaire of bärstörä Cockaire of bärstörä
matrixissa on häiriö matrixissa on häiriö
Are you packing? Are you packing?
naisjamalit lämmittää kanaa naisjamalit lämmittää kanaa
Veljesi on toisessa linnassa ;_____; Veljesi on toisessa linnassa ;_____;
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
Ensin Trudeau, nyt Peter Criss Ensin Trudeau, nyt Peter Criss
Hui! Hui!
Lähtisitkö lenkille kulta? Lähtisitkö lenkille kulta?
El supermano El supermano
aamuseisokki aamuseisokki
mitäs läksi mitäs läksi
Vakavat business neuvottelut >:3 Vakavat business neuvottelut >:3
voihan perse voihan perse
Taikatemppu Taikatemppu
Vielä yksi teurastaja Vielä yksi teurastaja
I want it I want it
Tontsa suuttui Tontsa suuttui
Eräs viisas mies sanoi kerran Eräs viisas mies sanoi kerran
miesten lempi harrastus miesten lempi harrastus
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
lypsykannu lypsykannu
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
 793 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto, 06.08.2018 23:32:09
[ + 1 | ]

Jonne sai asiimovin

[15718] [b7158f47.mp4] [2.17 MB] [640x480] [] []

csgo

 · 

rare

 · 

skin

 · 

asimov

 · 

oo ylpee lapsestas

06.08.2018 23:52:48
#80968 [+-] Piilota Suosittele

Helvetin voice-chatti näissä. Periaatteessa hieno feature mutta randomit pilaa kaiken. Parilla kiertää pelin äänet takasin mikkiin ja yksi huudattaa radiota vieressä ihan vittumaisuuttaan. Yksi kostaa tapetuksi tulemisen haukkumalla tappajat homoiksi, toinen taas kiljuu kuin syötävä aina kun kuolee - molemmat siis käytännössä yhtä mittaa. Hyvänä päivänä yksi saattaa yrittää huikkailla strategisia neuvoja, mutta kielellä jota kukaan muu ei ymmärrä.

10.02.2020 17:44:14
#305382 [+-] Piilota Suosittele

>>80970 No tälläses jonnes on muutenkin kestämistä. Sillee sanoisin että osittain tubettajien syytä kun reagoivat juuri samalla tapaa unboxatessaan että saisivat katsojia. Tosin onhan tuonikäiselle jonnelle 80e skini "arvokkaampi" kuin töissäkäyvälle aikuiselle. Mut silti ihan vitun vammane reaktio kyllä

[ 7 viestiä | ]