Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies! Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies!
Popcorn turkey Popcorn turkey
Hyvää joulua Hyvää joulua
Vai ei rokote toimi? Auts töks töks Vai ei rokote toimi? Auts töks töks
ollakko vaiko eikö olla ollakko vaiko eikö olla
Saatana saapuu Moskovaan Saatana saapuu Moskovaan
Semmottiis Semmottiis
Joe ostelee crackiä pojalleen ja Kamala huoraa Joe ostelee crackiä pojalleen ja Kamala huoraa
m-sanam väärim käytö on väärim m-sanam väärim käytö on väärim
nyt on aika elää nyt on aika elää
Vihervasemmiston uusin vaalimainos Vihervasemmiston uusin vaalimainos
Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden? Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden?
Halpaa bensaa Halpaa bensaa
paint joulukalenteri 2021 luukku 6. paint joulukalenteri 2021 luukku 6.
Ei meillä ole korruptiota.. Ei meillä ole korruptiota..
Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden Kiinalainen onnenkeksi kertoo totuuden
miehen tuho miehen tuho
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 3 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 3
Tappelu Tappelu
Marin etötöissä. Marin etötöissä.
Mennee vaikiaksi Mennee vaikiaksi
sauna marin eiku,,, sauna marin eiku,,,
Anteeksi nyt vaan Anteeksi nyt vaan
Ei saa syödä lihaa. Ei saa syödä lihaa.
 670 näyttökertaa, 5 viestiä, 4.02 MB, 6 tiedostoa, 15.08.2018 15:21:10
[ + 5 - | ]

Kissakuvia

[16057] [tiedosto-1.jpg] [0.06 MB] [600x734] [] []
tiedosto-1.jpg
[16056] [tiedosto-2.jpg] [0.04 MB] [600x709] [] []
tiedosto-2.jpg
[16055] [tiedosto-3.jpg] [0.03 MB] [600x726] [] []
tiedosto-3.jpg
[16054] [tiedosto-4.png] [0.91 MB] [604x584] [] []
tiedosto-4.png
[16053] [tiedosto-5.png] [0.73 MB] [599x386] [] []
tiedosto-5.png
[16051] [tiedosto-6.png] [2.25 MB] [1278x636] [] []
tiedosto-6.png

kissa

(5208)  · 

ilme

(228)  · 

kieli

(132)  · 

tuijotus

(30)  · 

busted

(9)
15.08.2018 19:42:51
#83669 [+-] Piilota Suosittele

1) Hymyilkää ja olkaa omia söpöjä itsejänne :)
- Are you kitting us? >:3
2) Öö tämä laatikko oli raollaan, laitan sitä vain kiinni :3
3) Edelleen typerä voimakenttä ovessa. >:3
4) Ostin sinulle lahjan, hän sanoo. Vien vain tämän laatikon roskiin, hän sanoo. >:( >:3
5) OO-SOOLE-MEOOOOWWW :333
6) Kyllä kannatti synnyttää oma korvienputsaaja <3 :333

[ 5 viestiä | ]