Näin se toimii myös ihmisille. Ai tarjoamamme 9eur/pvä ei riitä ja menetit elämänhalusi orjatöistä? Vastaanota karenssia. Olet kurja ihminen. Kuole pois.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kakkibyllet
taikaruukku
Eikö ole siistit bögät?
iltalaulu :3
samixet
Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa