moskau moskau
Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3 Maikki börheästi ja tasapainoisesti Kumitissit :3
Spelling Spelling
Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu
kaliaa kaliaa
tanssit tanssit
Jabadabaduu! Jabadabaduu!
Vieteriukon iloinen elämä Vieteriukon iloinen elämä
moshi moshi moshi moshi
Laita vaan Laita vaan
Ankat koiria Ankat koiria
Luolaston äärisuvakit Luolaston äärisuvakit
wtf!? wtf!?
persnaama persnaama
Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3 Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3
seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio seitsemänvuotiaan uroskoiran kastraatio
Nätti likka Nätti likka
käynnistinpakkaus käynnistinpakkaus
Kuvaotokset #24 Kuvaotokset #24
The 45% The 45%
Classy Classy
Kaverukset menossa yöpuulle Kaverukset menossa yöpuulle
Ehkäisy valistusta Ehkäisy valistusta
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3 Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
 532 näyttökertaa, 7 viestiä, 13.09 MB, 1 tiedosto
15.08.2024 23:13:48
[ + 0 | ]

Ryzen cpu meltdown exploit

[72582] [1000013609.mp4] [13.09 MB] [576x1024] [91.00s] [] []

15.08.2024 23:44:01
#641792 [+2] Piilota Suosittele

Jännää miten nä AMD:n ongelmat on aina korjattavissa pienellä päivityksellä ilman merkittäviä ongelmia. Intelin vastaus yleensä on "osta uus prossu" tai menetä huomattavasti suorituskykyä koodipäivityksellä.

16.08.2024 00:16:09
#641799 [+1] Piilota Suosittele

>>641792 Muutenkin jo ihan prossukantojen kanssa leikkiminen on intelillä ollut
aina se juttu, mihin itselläkin paloi käpy 2500k:n kanssa. Piti olla
hienointa uutta ja tukea vaikka mille, mutta ei menny kuin vuosi niin
oli jo uusi kanta markkinoilla ja vanha menneen talven lumia.

Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi inteli buildiksi itsellä.
Amd ei välttämättä tarjoa sitä parasta suorituskykyä, mutta
ei ainakaan aktiivisesti yrittänyt kusta murolautasellekkaan.

16.08.2024 15:48:41 | 15:50:50
#641908 [+-] Piilota Suosittele

>>641792
Mä itse ymmärrän jos ongelmat koskee uutta piirisarja, eli uusin prossu ja uusin emo. Uusimman jälkeen tulee yleensä paremmin optimoidut prossut, josta lastentaudit korjattu. Siksi en koskaan osta sitä ekaa sukupolvea.

Mut joo, Ryzen venyy yllättävän paljon eikä Intel ole kyennyt tarjoamaan parempaa tilalle. Tai no joo pystyy, mutta sit sä joudut maksamaan paljon enemmän

e:
Tän lisäksi intelillä on aivan luokattomia i7 ja i9 prossuja. Yks i9 ei edes ollu sellanen vaan i7 jota myytiin i9 mallina. Mun mielestä kusetusta ja kuluttaja-asiamies vois ärähtää

[ 7 viestiä | ]