Uruk-Hau Uruk-Hau
Kurre Kurre
Lomailua Lomailua
NPC:n väittelysimulaatiokykyä koetellaan NPC:n väittelysimulaatiokykyä koetellaan
neeperi neeperi
Paska-Akun 6 euron safkat 7-12 Paska-Akun 6 euron safkat 7-12
Läski Paska ja assburger Läski Paska ja assburger
kukko aamu-uinnilla kukko aamu-uinnilla
sepe nussii possoa ja muut katselee sepe nussii possoa ja muut katselee
Välipalaa :3 Välipalaa :3
Läski Paska menee ravintolaan Läski Paska menee ravintolaan
:( :(
ei voi olla köyhä jos on varaani ei voi olla köyhä jos on varaani
Pena. Sunnuntaina. Pena. Sunnuntaina.
Steroidit toimii Steroidit toimii
Sinne menee eläkerahat Sinne menee eläkerahat
tässä on maailman paras ja älykkäin puhe tässä on maailman paras ja älykkäin puhe
Ismo kuvakommentti Ismo kuvakommentti
Siitä yhdestä ankkurinkuvasta se lähti Siitä yhdestä ankkurinkuvasta se lähti
Taideteos Taideteos
Ramseyn ehkä tuskallisin hetki Ramseyn ehkä tuskallisin hetki
NN:n viimenen kuva NN:n viimenen kuva
Taitaa jäädä verot maksamatta Taitaa jäädä verot maksamatta
ählämi oksentaa ählämi oksentaa
 746 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto, 30.08.2018 20:54:09
[ + 9 | ]

Valtiollinen tapaaminen

[16934] [tiedosto.jpg] [0.64 MB] [820x1350] [] []
tiedosto.jpg

niinistö

(39)  · 

macron

(7)  · 

kalja

(270)
31.08.2018 14:05:58 | 14:06:48
#89842 [+-] Piilota Suosittele

Tosi hupaisaa huumoria, että suomalaiset twiittaa keksittyjä "huonoa kahvia" -tyylisiä kommentteja. Suomalaisten asioiden haukkuminen sekä oletus että ulkomaalaiset vihaa niitä on niin tuoretta ja omaperäistä.

31.08.2018 17:38:11
#89910 [+-] Piilota Suosittele

Makarooni: Ottakaa tänne Suomeen enemmän neekereitä koska olen huomannut että täällä teillä ei ole tarpeeksi neekereitä per neliömetri ja minulle tulee siitä hieman huono olo koska meillä Ranskassa on useita neekereitä per neliömetri ja siitä me ranskalaiset nautimme ja niin pitäisi teidänkin
Sale: (vittu noi ranskispellet on ihan sairasta sakkia)

[ 6 viestiä | ]