Mitä sanoit? Mitä sanoit?
Hämmentävää, eiku Hämmentävää, eiku
Tyty latelee faktoja Tyty latelee faktoja
Ensimmäinen kerta liukumäessä Ensimmäinen kerta liukumäessä
Poltti jointin Poltti jointin
Jou mata mou Jou mata mou
What's your name What's your name
Slashin eeppinen soolo Slashin eeppinen soolo
tallo maasturin tallo maasturin
Valintojen maailma Valintojen maailma
Ihana nainen Ihana nainen
hapsille persettä hapsille persettä
Paska paikka Paska paikka
Leftist scum don't like me Leftist scum don't like me
Linnan juhlat Linnan juhlat
Kuorma tuohon noin Kuorma tuohon noin
Kiitos Richard von Rockefeller Kiitos Richard von Rockefeller
Ahh blyat Ahh blyat
Jean-Pierre Niinistö Jean-Pierre Niinistö
Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee Tuolta ne perkeleen mustanaamiot taas tulee
Tää on se kiva mekko! Tää on se kiva mekko!
Kalevala Kalevala
Suuri fani! Suuri fani!
Pelihetki Pelihetki
 609 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.76 MB, 1 tiedosto, 11.03.2025 22:04:12
[ + 0 | ]

Myöhästyin:(

[78975] [20250311_204118.jpg] [1.76 MB] [2592x4608] [] []
20250311_204118.jpg

kalja

(270)  · 

alennus

(8)
11.03.2025 22:32:58
#685986 [+3] Piilota Suosittele

Ei kannata totutella muuhun kuin kupariin. Jos pääset maistamaan parempaa nektaria niin siihen saattaa syntyä himo ja mitäs sit ku sossutuet ei enää riitä? Aivan, keimosta tulee näpistelijä. Näpistelyt muuttuvat varkauksiksi ja lopulta varkaudet linnatuomioiksi. Linnassa ei saa kuparia.

Juo vaan coop laageria keimoseni.

[ 5 viestiä | ]