Hämäkin yölaulu Hämäkin yölaulu
mustan kahvi mustan kahvi
marttyyriainesta marttyyriainesta
Tyttöystävä Tyttöystävä
Pihvipäivä Pihvipäivä
huppista :3 huppista :3
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Nyt tuli vahinko Nyt tuli vahinko
häppärit häppärit
Ennen ja nyt Ennen ja nyt
Tynkkynen ehdottaa rasismin poistoa Tynkkynen ehdottaa rasismin poistoa
Kahviin makua Kahviin makua
Väliaikatilasto Väliaikatilasto
Super hitters Super hitters
Tiktok tissit Tiktok tissit
Hobittijahti Hobittijahti
"I vill suck yar bluud!" "I vill suck yar bluud!"
herkkulautanen herkkulautanen
UAZ 315126 UAZ 315126
luolastolaiset maailmalla luolastolaiset maailmalla
Halla-aho on priorisoinut Halla-aho on priorisoinut
Donk in fucking mayonese Donk in fucking mayonese
kissa sai ruokaa :3 kissa sai ruokaa :3
Keskustan rehellisin lautakauppias Keskustan rehellisin lautakauppias
 1 344 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto
04.09.2018 22:09:59
[ + 35 - | ]
👑 Plussatuin 04.09.2018.

Piirrä itsesi 0_0

[17242] [Untitled-1.png] [0.79 MB] [613x960] [] []
Untitled-1.png

drawyourself yoker

 · 

paras

(25)  · 

ikinä

(6)  · 

monskuu

(18)  · 

kuvakilpailu

 · 

2018

(9)
04.09.2018 22:30:42 | 22:32:39
#91702 [+-] Piilota Suosittele

>>91696
Unohda ne plussat. Tää on ihan selkee voittaja. En tiedä kuka siellä on tällä hetkellä ensimmäisenä, mutta jos se olen minä niin luovutan jo tässä vaiheessa. Tää on niin hieno, että järki lähtee.

04.09.2018 22:44:01
#91709 [+-] Piilota Suosittele

>>91706
Mutta eikö sillon viimehetkillä postanneet saa väkisinkin vähemmän pisteitä kun eivät ehdi olla kuin tunnin tai pari esillä?

04.09.2018 22:46:10
#91712 [+-] Piilota Suosittele

>>91709
Todennäköisesti. Kisa oli aika lyhyt, ja toivoin että ihmiset ehtii siihen piirtää kun pohja oli kuitenkin valmis. Harmillista silti. :/

05.09.2018 06:28:32
#91784 [+-] Piilota Suosittele

En tienny et plussista saa voiton. Noh, ei se haittaa. Oli hauska osallistua :D
Ja kiitos kaikille kommenteista<3 :3 olen sanaton

05.09.2018 08:56:29
#91796 [+-] Piilota Suosittele

>>91784
>>91786
Joo piti miettiä että mikä ratkaisee voiton ja minusta se plussasysteemi oli reilu. Sinulla ja Jeesuksella oli 23.00 saman verran ääniä, joten voittajia kaksi. :D Helkkarin hieno piirros.

[ 26 viestiä | ]