Winnie Winnie
ancap ancap
Ihan hieno Ihan hieno
paardit on parhaat paardit on parhaat
Cheeky :) Cheeky :)
Repostnik innostuu Repostnik innostuu
Trunppi Trunppi
judaismi voimistuu judaismi voimistuu
wam wam
Neekeri Neekeri
Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD Biisba Henrig :DD ja Lalli :DDDDD
Party hard :D Party hard :D
tulkoon jänis... ja jänis tuli osittain... kiitos koiran... tulkoon jänis... ja jänis tuli osittain... kiitos koiran...
Teit kohtalokkaan virheen >:3 Teit kohtalokkaan virheen >:3
osaa ne koiratkin osaa ne koiratkin
Ikuinen elämä Ikuinen elämä
Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__; Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__;
Mrs. Hammer Mrs. Hammer
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
McCree's Bizarre Adventure McCree's Bizarre Adventure
Hyvää hoshtaita! Hyvää hoshtaita!
benis :D benis :D
;_; ;_;
odyssES odyssES
 966 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 07.09.2018 13:56:37
[ + 3 | ]

Nam nam!

[17339] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1024x768] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

lautanen

(31)  · 

riisi

(21)  · 

kastike

(19)  · 

makkara

(95)
09.09.2018 11:14:13 | 11:15:06
#93760 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää aika järkyttävältä, mut mausta vaikee sanoa ku ei pienentäkää hajua mitä tossa on. Taino vissii riisii, paprikaa, sipulii, juustoo, ruskeeta kastiketta tms(?), jotain ruskeeta mössöö jonka päälle o heittetty jotain vihreetä "värin vuoks" tms vammailua. Ja ilmeisesti toi ruskeekastike(?) on aivan järkky rasvasta ku lautasella näyttäs lilluvan iha sitä rasvaa. Tai sitte se o tosta juustosta, mistä se varmaa onki. Mut ¯\_(ツ)_/¯

[ 9 viestiä | ]