Bödkatti :3 Bödkatti :3
plurrurrrurrrur :> plurrurrrurrrur :>
Homo Homo
hieno asukokonaisuus hieno asukokonaisuus
Kuumottaa jo Kuumottaa jo
"This is my fetish" "This is my fetish"
Toiminnan mies Toiminnan mies
Splörs Grand Prix Splörs Grand Prix
hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI hapsilapsena Rolling On The Floor Laughing EMOJI
Hapsi aineissa Hapsi aineissa
Jurassic Park Jurassic Park
Näin Legendat syntyvät Näin Legendat syntyvät
Järkeenkäypä laskutoimitus Järkeenkäypä laskutoimitus
Vasempi parempi Vasempi parempi
parannettu metallika parannettu metallika
töks töks töks töks
Sinivalkoiset Sinivalkoiset
Kauppisen Top Kek -hattu Kauppisen Top Kek -hattu
Tein vähän ilta(yö)palaa :D Tein vähän ilta(yö)palaa :D
Teukka iskee! Teukka iskee!
Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä Et voi nukkua nyt, Viholliset on lähellä
Siemen Siemen
Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3 Ajetaan unelmista tehdyllä polkupyörällä :3
onko tässä suomen uusi ennätys22 onko tässä suomen uusi ennätys22
 809 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 14.09.2018 18:09:34
[ + 2 | ]

rikastettu kävelyretki


kuvaaminen

 · 

puhos

 · 

itäkeskus

(12)
14.09.2018 19:02:54
#96606 [+-] Piilota Suosittele

WAU kuinka rohkeaa käytöstä, olet kunniaksi isänmaalle! vittu eikö oo parempaa tekemistä ku neekerien kiusaaminen?

14.09.2018 19:19:38 | 19:22:54
#96614 [+-] Piilota Suosittele

Siinäbäpä sitä on. Kaikki katsovat vihaisesti kun ohi kävelee. Tuosta tulee nopeesti mellakka kuten aikaisemmin nähty. Ovat vihaisia maahantulijoita. Kokoajan vihaisia katseita ja huutoja. Omivat koko paikan. Hienosti...

14.09.2018 20:51:24 | 20:53:35
#96648 [+-] Piilota Suosittele

Joop....
"Mitä sä sit teet täällä?"
"Mä edustan. oon edustaja..."

Joop. Oonko mä sitten kauppojen edustaja kans? Ei jumankauta. ja tollasia talidomeja tuodaan vielä lisää.
Nyt alan ymmärtämään mitä se meinaa. Muutama kuukausi sitten malmilla etsittiin uimahallia johon viedään tavaraa. Pysähdyttiin kadun viereen ja hetken kulttua liikkeestä tuli vastaavalla asialla oleva jannu. Mitä te siinä.. Tämä meidä alue. Pois pois. Lähde pois. Sanoin, että etsitään liikettä mihin toimitamma tavarat. Rupesi pyyteleen lisädataa omistajan elkein. Sitten piti nousta autosta ja kysyä josko haluaa oikeasti tietää....

Lähti sitten takaisin liikkeeseen.

14.09.2018 22:06:39
#96680 [+-] Piilota Suosittele

Se on kai ok että suomessa ulkomaalaiset valtaavat kokonaisia osia kauppakeskuksista ja kaupungin osista? kts. ruotsi. (Ei sitä oikein voi isolla alkukirjaimella enää kirjoittaa.)

[ 11 viestiä | ]