oma tietokone oma tietokone
nyt kävi näin nyt kävi näin
Kuntouttava työtoiminta Kuntouttava työtoiminta
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
Opimme siis mitä tästä, padawan? Opimme siis mitä tästä, padawan?
Varas. Varas.
Varasto-olut Varasto-olut
mo.png (pe 21.9.2012) mo.png (pe 21.9.2012)
Osittain totta. Osittain totta.
Juhannus. Juhannus.
Nam nam! Nam nam!
Höhö :D Höhö :D
Tätä mieltä >:3 Tätä mieltä >:3
Flipeti flop Flipeti flop
Vika päivä töissä Vika päivä töissä
Neuvolassa. Neuvolassa.
Musdalais spurdo :DDDD Musdalais spurdo :DDDD
hyvin se mahtu hyvin se mahtu
Kiitti mummi! Kiitti mummi!
Muotia Muotia
2038 2038
Badum tss Badum tss
israelin madonna israelin madonna
Kirahveja lumessa Kirahveja lumessa
 809 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto, 14.09.2018 18:09:34
[ + 2 | ]

rikastettu kävelyretki


kuvaaminen

 · 

puhos

 · 

itäkeskus

(12)
14.09.2018 19:02:54
#96606 [+-] Piilota Suosittele

WAU kuinka rohkeaa käytöstä, olet kunniaksi isänmaalle! vittu eikö oo parempaa tekemistä ku neekerien kiusaaminen?

14.09.2018 19:19:38 | 19:22:54
#96614 [+-] Piilota Suosittele

Siinäbäpä sitä on. Kaikki katsovat vihaisesti kun ohi kävelee. Tuosta tulee nopeesti mellakka kuten aikaisemmin nähty. Ovat vihaisia maahantulijoita. Kokoajan vihaisia katseita ja huutoja. Omivat koko paikan. Hienosti...

14.09.2018 20:51:24 | 20:53:35
#96648 [+-] Piilota Suosittele

Joop....
"Mitä sä sit teet täällä?"
"Mä edustan. oon edustaja..."

Joop. Oonko mä sitten kauppojen edustaja kans? Ei jumankauta. ja tollasia talidomeja tuodaan vielä lisää.
Nyt alan ymmärtämään mitä se meinaa. Muutama kuukausi sitten malmilla etsittiin uimahallia johon viedään tavaraa. Pysähdyttiin kadun viereen ja hetken kulttua liikkeestä tuli vastaavalla asialla oleva jannu. Mitä te siinä.. Tämä meidä alue. Pois pois. Lähde pois. Sanoin, että etsitään liikettä mihin toimitamma tavarat. Rupesi pyyteleen lisädataa omistajan elkein. Sitten piti nousta autosta ja kysyä josko haluaa oikeasti tietää....

Lähti sitten takaisin liikkeeseen.

14.09.2018 22:06:39
#96680 [+-] Piilota Suosittele

Se on kai ok että suomessa ulkomaalaiset valtaavat kokonaisia osia kauppakeskuksista ja kaupungin osista? kts. ruotsi. (Ei sitä oikein voi isolla alkukirjaimella enää kirjoittaa.)

[ 11 viestiä | ]