>>98839 Olin ennen ananaksen vihaaja ja kerroin siitä yhtä innokkaasti kaikille kuin joku kertoo olevansa vegaani. Mut nykyään oon huomannu et pizzassa aurajuusti ananas combo on iha hemmetin hyvä. Jossain kohtaa jouduin piilosyömään ananasta kun en kehdannu myöntää että ehkä sittekkin tykkään siitä jos sen vastapainona on suolanen. Olen nyt tullut sit kaapista ulos.
[
10 viestiä
|
]
⭰
I'M ON SHROOMS
Ei jaksa keksiä otsikoita 64
Läskeilyä
Pizza
Tulinen pizza
hae katolta
Näin käy jos pizzaan ei laita ananasta
Juhannuspäivän kipsuttelua extra
Nälkä työmaalla
kepattia leikaan
Niin hyvää pizzaa
Pizzaa
miten kotipitsassa kypsennetään pitsaa
jätä jämät
Kebab
papu-kananmuna pizza
Virgin brunch vs The Chad Feast
Naaah! Mah pizza!
Nakkilinnoitus kebabsillalla
Taitaa jäädä verot maksamatta
kebab tarjous
Ei ole todisteita jääkiekon aiheuttavista aivovammoista