Hämis Hämis
Pullon henki Pullon henki
Paska-kooste 2 Paska-kooste 2
Tampere Tampere
Dr. Beckmann Dr. Beckmann
rahan tuloa ei voi estää rahan tuloa ei voi estää
Bat ja Ryyd Bat ja Ryyd
Kisse Kisse
Roadhouse Roadhouse
Niin niin Niin niin
Känädä! Känädä!
Alig Spurdo Rauhandärvääjänä :D Alig Spurdo Rauhandärvääjänä :D
Linnut on koviksia Linnut on koviksia
Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n Siinä sitä nähdään ettei raha tuo hyvää makua. Onhan tuo Lambo n
Paavo Pesusienen salainen viesti Paavo Pesusienen salainen viesti
Pysähdy roisto Pysähdy roisto
Sup Sup
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
Tärkeä laite Tärkeä laite
Joululahjaidea Joululahjaidea
naista volmarin makuun 8) naista volmarin makuun 8)
vanha sarjis vanha sarjis
JIPIIIII JIPIIIII
Saudi-Arabialainen kissakuva Saudi-Arabialainen kissakuva
 661 näyttökertaa, 3 viestiä, 1.09 MB, 6 tiedostoa, 22.06.2019 15:35:23
[ + 4 | ]

Juhannuspäivän kipsuttelua extra

[31028] [85995744.jpg] [0.23 MB] [1280x1707] [] []
85995744.jpg
[31027] [85995764.jpg] [0.5 MB] [1440x2560] [] []
85995764.jpg
[31026] [85995768.jpg] [0.18 MB] [1280x1707] [] []
85995768.jpg
[31025] [85995770.jpg] [0.11 MB] [1200x1200] [] []
85995770.jpg
[31024] [Observing_The_Enemy137.jpg] [0.04 MB] [600x832] [] []
Observing_The_Enemy137.jpg
[31023] [Share_The_Sink.jpg] [0.02 MB] [600x448] [] []
Share_The_Sink.jpg

kissa

(5209)  · 

pizza

(167)  · 

tuijotus

(30)  · 

koira

(1229)
22.06.2019 20:44:55
#217181 [+-] Piilota Suosittele

Näissä kuvakollaaseissa on se hämmentävä piirre, että on niin paljon börheyttä niin monissa eri tilanteissa, ettei tiedä mistä aloittaisi kommentoinnin :3 Elämänmakuisia börhtilanteita kaikki :333

Suihkukuvasta ei voi olla varma, onko tämä "tämä kostetaan huumon! >:3" vai "taking care of my fabulous fur ;3" -tilanne :333

22.06.2019 21:22:16 | 21:36:59
#217203 [+-] Piilota Suosittele

>>217181
Tasapainoinen lukuehdotus. :3

1) Worship has it's benefits
2) Kurks
3) Taking care of my fabulous fur
4) yht'äkkiä >:3
5) Soon... you will be our bed
6) Mahduin mukavasti vielä

[ 3 viestiä | ]