Niin on koirakin. Jos ei viitti pitää huolta ja kantaa vastuuta niin ei vaan ota sitä eläintä sitten, ei vaikeaa. :) Ei ne oo mitään liikkuvia koristeita.
Jos haluat elikon joka pyörii irti pihassa ilman valvontaa (ja jää toisinaan auton alle) ja samalla ei pasko paikallista luontoa, tee ketulle pesäkoppi tontin reunaan ja tarjoa sille puhdas vedenlähde. :3
Semmosen ottaisin itekkin jos olisi tiloja. Tahtoisin tehdä kinkkua kyllä mutta en tiedä olisiko lopulta kanttia. Se on sen verta älykäs ja luonteikas eläin.
Kyl niistä parisataa kg tulee elopainoa. :3 Tosin ne minit, aasialaiset rodut varsinkin on jalostettu tuottamaan paljon ihraa, joten niistä tulee sellasia michelinukkoja.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Hyvin koulutettu rotikka
Porukalla tultiin kattoon
Torkkuhetki
asia kunnossa
Elämä on
Jumalauta saatana
Koiria
Oon tää kissa
Emäntä sekosi
somalit kiusaa koiraa
Am pupper
Eläinystävät ymmärtävät :3
Nyoips
Kehittävä lelu kaikenikäisille
100% Duck
Eläin-vine kompilaatio :3
Päivän ateria kolmelle
Koiro elää jatkuvassa pelossa ja ihmiset vain nauraa ;___;