lets play game lets play game
Kyllä Kyllä
discossa discossa
M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged) M.U.S.H.A. - For the Love of... (YM2612 Rearranged)
Hups, jotain repesi Hups, jotain repesi
Viisaita sanoja Viisaita sanoja
Vitun lagi ni ei kerenny deflectaan Vitun lagi ni ei kerenny deflectaan
Munan leikkkaja akka kuvassa Munan leikkkaja akka kuvassa
Keletapit Keletapit
Turistit Turistit
mini hitlerit mini hitlerit
homopommi homopommi
börhes börhes
Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston. Katson kun vahva itsenäinen luolastolainen aukaisee sivuston.
kjeh kjeh kjeh kjeh
Hei nymskit! Hei nymskit!
Ei tule mieleen... Ei tule mieleen...
Hips don't lie Hips don't lie
Ihana naiminen! Ihana naiminen!
dee suren dee suren
Ihana nainen Ihana nainen
Talla Talla
en tiiä ees missä mennää en tiiä ees missä mennää
VELI!? VELI!?
 737 näyttökertaa, 9 viestiä, 4.24 MB, 1 tiedosto, 03.04.2020 11:59:26
[ + 7 - | ]

Meno vitun venäjä

[41471] [tiedosto.gif] [4.24 MB] [249x397] [] []
tiedosto.gif

nasse

 · 

heiluu

(11)
03.04.2020 13:22:32
#326540 [+1] Piilota Suosittele

Neukut on kyllä eriskummallista väkeä. Kuulemma oikein mukavia ja vieraanvaraisia ihmisiä, mutta toisaalta sitten käytännössä valkoihoisia neekereitä.

03.04.2020 13:28:31
#326545 [+1] Piilota Suosittele

>>326540

Syttyvät hyvin nopiasti. Onneksi on harrasteltu Tao Kwon Do:a vaikkei taistelulaji mikään olekaan, niin oppi on jääny päähän siitä mistä näkee mitä toinen meinaa tehdä.

03.04.2020 15:29:40
#326584 [+1] Piilota Suosittele

>>326582

Juu. Siis ilmeisesti norjalaiset eivät katso oikealle, eikä vasemmalle ajaessaan risteyksiin?
Eivät myöskään osaa jarruttaa autolla ajaessaan?
Miksi norjalaisista ei ole netti pullollaan autovideoita?

[ 9 viestiä | ]