no racism no racism
Aput töissä Aput töissä
kätevä vene kätevä vene
internet jumi internet jumi
rikolliskerho rikolliskerho
kalastus kikka kalastus kikka
paka3 osa1 paka3 osa1
Yhmöyh valkoista ylivaltaa Yhmöyh valkoista ylivaltaa
Afrikkalainen lääkäri parantaa Afrikkalainen lääkäri parantaa
vittuilu on taitolaji vittuilu on taitolaji
Pää meni oylrälle :3 Pää meni oylrälle :3
legenda eläessään legenda eläessään
ilmastoystävällinen moottorisaha ilmastoystävällinen moottorisaha
Push it to the limit! Push it to the limit!
Weasel Weasel
Elokapina pojat. Elokapina pojat.
fatim diarra oli oikeassa fatim diarra oli oikeassa
tähti kollaasi tähti kollaasi
Alec Kaljuvoitto tietää nyt miltä se tuntuu Alec Kaljuvoitto tietää nyt miltä se tuntuu
Helsinki Vice Helsinki Vice
lakaistaan liat lakaistaan liat
3310 3310
Soile ja somalit Soile ja somalit
Paco teille suomenta! Paco teille suomenta!
 1 158 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 05.10.2018 14:16:11
[ + 26 - | ]
👑 Plussatuin 05.10.2018.

Thors

[18821] [Thors--Sausage,-la-11.7.2009.jpg] [0.15 MB] [640x969] [] []
Thors--Sausage,-la-11.7.2009.jpg

naurunappula

(682)  · 

astrid thors

(6)  · 

katainen

 · 

maahanmuutto

(85)  · 

hallitus

(111)
05.10.2018 16:45:55
#105731 [+-] Piilota Suosittele

Polttoaineena se käyttää vaan verorahoja. Niitä tippuu puusta joka kevät ja syksy, ei mitään hätää.

Paitsi suomalaisten turvallisuuteen ja terveyden-/vanhushuoltoon.

Olin tänään Mehiläisessä labrassa odottelemassa round2 -piikkipistelyyn ja kun nyt jostain syystä olen avautumismagneetti*, niin eläkkeelle hiljan päässyt n. 65-vuotias äijä siinä sitten kertomaan kuinka hän pelkäsi terveytensä puolesta eläkkeelle joutuessaan ja kuinka hänen pari vuotta aiemmin kuollut äitinsä joutui terveyskeskuksissa pompotelluksi ja hoitoa ei saanut. Ja Sipiläkin on ihan turha jätkä.




* Olin sitten missä vain ja oli kyseessä minkä tahansa ammattikunnan edustaja, niin minulle kyllä kerrotaan avioeroista, Sipilästä, valtion tilanteesta, rakkausasioista, seksiasioista aivan mistä vain - ja tuntemattomien toimesta.

06.10.2018 08:26:43
#105993 [+-] Piilota Suosittele

>>105731

Tämän takia käyn mahdollisimman vähän missään lääkärissä ja vastaavissa. Yritän pitää itseni niin hyvässä kunnossa kun omatoimisesti mahdollista. Sairauksia en ota vastaan. En tee liikkeitä, jotka vaarantavat terveyteni ja joutuisin malmin somalilääkärin puhutteluun. Ei. En. Viimeksi kun selkä meni sählypelissä masennuksen liikuntahoitona masennuksesta pääsemiseen. Liian vähän liikuntaa ja elämä pysähtyi ja siksi kaverit nappasivat mua hartijoista ja sitten mentiin. Selkä sanoi poks lihasten kohdilta ja niin malmin sairaalaan. Somalilääkäri totesi, että minä ei olla selkä rikki. Sinä valehtele. Siinä sitten kuuntelen sähgyn pohjalla tätä kun toinen lääkäri päätti testata. Otta kädestä kiinnni ja nosti vähäsen. AIIIIvan helvetillinen kipu tuli ja kyyneleet lensi silmistä kipunoiden kanssa. Lääkäri totesi, ei valehtele.

[ 5 viestiä | ]