Jotenkin vähän ristiriitaista, että niinkin paljon kuin tuota koko sivustoa ja sen kaltaisten aiheuttamia lieveilmiöitä vihaa, niin silti tuosta layoutista herää sellainen pieni lämpöinen nostalgian kipinä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Kasvattaako Turppi hamstereita?
Omistettu Modeille
donnin sedeli :DDD
Tuksulle kyytiä
Quantum Of Soini
GADO MIDÄ VIDUN UUSHOMOJA :D
Nukkumatin ongelmat
sota sarja kuva
Failbook
Ei janota
Pyrstötähti osa 7-8 (Mora)
Ensimmäinen kuva mustasta aukosta
V-vanha Kyrpäjyrä
aku ankka sarjis (itse tehty). -- (Sakolut, pe 14.5.2010)