Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh Mitä mystisintä vittua oikein luen t. Puh
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Ei ole edes kuumaa Ei ole edes kuumaa
ancap ancap
Matujen kohtaaminen Matujen kohtaaminen
Usko Usko
Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi Kameran tilalle kylmä kaljatuoppi
marioo marioo
Lunta nassuun Lunta nassuun
Hmm Hmm
Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3 Nörtti toivottaa hyvää ystävänpäivää <3
Kävin kusel ja siin samal kävi myös pieni vahinko Kävin kusel ja siin samal kävi myös pieni vahinko
Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen? Mikäs tästä saksankielisestä animaatiosta tuleekaan mieleen?
Jesus Christ how horrifying Jesus Christ how horrifying
Tässä tentissä ei luntata :3 Tässä tentissä ei luntata :3
Luolaston paras media Luolaston paras media
menköön jänis... jänis meni... menköön jänis... jänis meni...
Monskuun kavereita Monskuun kavereita
Avaruuspyssy Avaruuspyssy
Dyslexia cat - "are you chitting me?" Dyslexia cat - "are you chitting me?"
Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__; Oi jumalkeisari, missä oikein viivyt ;__;
Fuck Me Jesus Fuck Me Jesus
niilon aamupaska niilon aamupaska
Kevyet helmat ja kesää odotellessa Kevyet helmat ja kesää odotellessa
@-
 2 274 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 14.05.2019 21:56:32
[ + 1 | ]

Pyörällä iliman penkkiä

[29612] [tiedosto.png] [0.49 MB] [630x780] [] []
tiedosto.png

iida

(104)  · 

palosaari

(50)
15.05.2019 09:26:12
#202127 [+-] Piilota Suosittele

>>202087

Ehkä muutama. Ja tällasta huomiohuoraa just vaan ruokkii tällaset slayjerin tapaset runkkarit kaikenlaisella ihannoinnilla. Luonnollisuus kunniaan.

15.05.2019 14:30:46
#202202 [+-] Piilota Suosittele

>>202127
Kyllähän tota nyt panis jokanen luolastolainen kolli, mutta hyväksi vaimoksi siitä ei välttämättä olisi.

26.9.2013 - Iida Palosaari, Ylivieska. 21v, 163 cm ja 49 kg. >89-61-89. * Olen varattu. * Opiskelen lastentarhanhoitajaksi.


Eli 27 nykyään kuten Slaykin. Ikä on ihan sopiva, pinnallisuus ei.

15.05.2019 16:13:32
#202244 [+-] Piilota Suosittele

>>202228
Slay nyt kiillottelee kilpeänsä harva se päivä. Ketä se haittaa?

202233

olen käynyt pintaa syvemmällä

Et ainakaan Palosaaren :D Sä kyllä sanoit että et ole koskaan piikittänyt, rännäillyt, mutta muuten kiskonut.

15.05.2019 16:18:50
#202248 [+-] Piilota Suosittele

202246

Se on hyvä. On se kyllä kiva tietää, että kaapissa on lähes aina kylmää olutta jos vituttaa tai jos vaan haluaa paeta todellisuutta vähäks aikaa.

Duunissa se ei ihan aina käy.

[ 8 viestiä | ]