Jussina sataa vettä ja aurinkoa ei näy Jussina sataa vettä ja aurinkoa ei näy
Skippas käsipäivät Skippas käsipäivät
Aamuntorkku Aamuntorkku
Minun paikkaa et vie Minun paikkaa et vie
Rotta 1-6 (hallelujaa) Rotta 1-6 (hallelujaa)
VR pelaamista VR pelaamista
Wheee! Wheee!
Layjeri ja mun tutkimustulokset Layjeri ja mun tutkimustulokset
"Aijjoo, piti kääntyä tuosta..." "Aijjoo, piti kääntyä tuosta..."
Ei osaa, ei tee Ei osaa, ei tee
NNKP-Propagandaa NNKP-Propagandaa
Hörppäsi olutta Hörppäsi olutta
HYVIN ME PELATAAN HYVIN ME PELATAAN
Mietitään... Mietitään...
Kysymyksiä? Kysymyksiä?
mitä oikein siinä kuvaat :3 mitä oikein siinä kuvaat :3
Kuumies, Kuumies, etkö nää Kuumies, Kuumies, etkö nää
Mitä vittuah? Mitä vittuah?
"Viisauksia" "Viisauksia"
Psykoosit kahvitauolla Psykoosit kahvitauolla
Muutama webm 12 Muutama webm 12
Snoopin darra Snoopin darra
Hän vaikuttaa hermostuneelta Hän vaikuttaa hermostuneelta
Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten... Keskiyöllä me kaksi haalimme ruokaa, sitten...
@-
 642 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 16.10.2018 14:11:35
[ + 0 | ]

Muista hävetä, valkoinen etuoikeutettu länsimaalainen rasisti.

[19300] [nimeton.png] [0.25 MB] [610x538] [] []
nimeton.png

rättipäät

(6)
16.10.2018 15:13:24
#109824 [+-] Piilota Suosittele

Vittu nussisi vähän vähemmän tai käyttäisi kortsua niin ruokaa riittäisi, kun ei koko ajan olisi ämmillä uusi kakara tulossa.
Enemmän noiden pitäisi hävetä, kun meidän jos eivät osaa kortsua käyttää.

16.10.2018 18:17:52
#109894 [+-] Piilota Suosittele

Mietitäänpä millaista se meno on tuollapäin... Jamal Khashoggiltakin lähti henki "nuavvaa".

Saudit hoitavat homman.

Hävetkööt ihan itsekseen ja hoitakoot jukolauta ongelmansa siellä, kun ne ongelmat itse tuottavatkin.

16.10.2018 20:07:00
#109950 [+-] Piilota Suosittele

Kannattaa varmaan vähän perehtyä Yemenin historiaan. Siellä oli asiat mallillaan niin pitkään, kun oli britannian siirtokunta. Etelä Yemen oli kristittyä aluetta. Brittien lähdettyä, pikkuhiljaa muslimit valtasivat alueet takaisin ja ilmeisesti edustavat väärää tyyppiä muslimiuskosta saudi-arabian mielestä. Jne. jne.

17.10.2018 06:01:12
#110048 [+-] Piilota Suosittele

109953

Mutta pitääkö kaikkien tunkea joka vitun rotankoloon jenkkien johtamana "isänmaallisesti"? Suomalaistenkin? Hoitakoot saatana omat asiansa kuntoon.

[ 7 viestiä | ]