Nuuskamuikkunen kertoo vitsin Nuuskamuikkunen kertoo vitsin
Ovuloi Ovuloi
Skeletori Skeletori
Kääbik Kääbik
Ompa outo Ompa outo
Oliko tää viime miitistä vai mistä? Oliko tää viime miitistä vai mistä?
Kuinka pelästyttää nykyiset hallituspuolueet? Kuinka pelästyttää nykyiset hallituspuolueet?
Oblivion: Balenciaga Oblivion: Balenciaga
Ausländer raus! Ausländer raus!
Luolaston miitti Luolaston miitti
Näin ne aamut mulla tuppaa menemään Näin ne aamut mulla tuppaa menemään
Ei neekereille -kieltotaulu Ei neekereille -kieltotaulu
nyt tulee lasaknea nyt tulee lasaknea
ei maha mittään ei maha mittään
Isojen tytyjen paras puoli Isojen tytyjen paras puoli
Perjantain saalis Perjantain saalis
Kahavilla Kahavilla
Viikinkikisse Viikinkikisse
My heart will go on My heart will go on
Initial :DD Initial :DD
Allan Hagert Allan Hagert
Totuus Totuus
Näin selvitään Näin selvitään
Albiino Albiino
@-
 644 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 16.10.2018 14:11:35
[ + 0 | ]

Muista hävetä, valkoinen etuoikeutettu länsimaalainen rasisti.

[19300] [nimeton.png] [0.25 MB] [610x538] [] []
nimeton.png

rättipäät

(6)
16.10.2018 15:13:24
#109824 [+-] Piilota Suosittele

Vittu nussisi vähän vähemmän tai käyttäisi kortsua niin ruokaa riittäisi, kun ei koko ajan olisi ämmillä uusi kakara tulossa.
Enemmän noiden pitäisi hävetä, kun meidän jos eivät osaa kortsua käyttää.

16.10.2018 18:17:52
#109894 [+-] Piilota Suosittele

Mietitäänpä millaista se meno on tuollapäin... Jamal Khashoggiltakin lähti henki "nuavvaa".

Saudit hoitavat homman.

Hävetkööt ihan itsekseen ja hoitakoot jukolauta ongelmansa siellä, kun ne ongelmat itse tuottavatkin.

16.10.2018 20:07:00
#109950 [+-] Piilota Suosittele

Kannattaa varmaan vähän perehtyä Yemenin historiaan. Siellä oli asiat mallillaan niin pitkään, kun oli britannian siirtokunta. Etelä Yemen oli kristittyä aluetta. Brittien lähdettyä, pikkuhiljaa muslimit valtasivat alueet takaisin ja ilmeisesti edustavat väärää tyyppiä muslimiuskosta saudi-arabian mielestä. Jne. jne.

17.10.2018 06:01:12
#110048 [+-] Piilota Suosittele

109953

Mutta pitääkö kaikkien tunkea joka vitun rotankoloon jenkkien johtamana "isänmaallisesti"? Suomalaistenkin? Hoitakoot saatana omat asiansa kuntoon.

[ 7 viestiä | ]