Kuumemittari Kuumemittari
Väestönvaihto salaliittoteoria osa3 Väestönvaihto salaliittoteoria osa3
syö niin kasvat syö niin kasvat
Kiuru. Kiuru.
Potsi apu Potsi apu
no vaccines no vaccines
Politiikka Politiikka
jaksaa jaksaa jaksaa jaksaa
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon Studio Julmahuvi - Roudasta Rospuuttoon
SEO PETRII SEO PETRII
Mistä rokotevastaisuus saattaa kertoa? Mistä rokotevastaisuus saattaa kertoa?
Pettämätön Logiikka - Matkalla vasektomiaan Pettämätön Logiikka - Matkalla vasektomiaan
Tomi odottaa kun Jeremy silittää Tomi odottaa kun Jeremy silittää
Red Alert - Hell March Red Alert - Hell March
Krapulaan voi kuolla Krapulaan voi kuolla
krapula krapula
Koronarokotus Koronarokotus
drone strikes in sweden drone strikes in sweden
Solitary Experiments - The Edge of Life Solitary Experiments - The Edge of Life
kepponen kepponen
Vaalipropagandaa Vaalipropagandaa
Vkk- valta kuuluu kremlille Vkk- valta kuuluu kremlille
ihana nainen ihana nainen
 1 093 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
19.10.2018 10:22:31
[ + 6 | ]

Nii saatana :D

[19399] [Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png] [0.36 MB] [640x471] [] []
Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png

naurunappula

(682)  · 

vegaani

(62)  · 

taksi

(30)  · 

ravintola

(31)  · 

muumit

(194)
20.10.2018 09:01:42
#110965 [+-] Piilota Suosittele

110957

Hyvin esitti urpoa vittuilevaa apinaa joka sai kyllä lopuksi ansaitusti kranaatista, muttei kuollut perkeleen neekeri.

Pääkkösellä palo vaan käpy lopuksi, ja ihan syystä.

28.11.2018 15:04:07
#126086 [+-] Piilota Suosittele

>>126054
Parempi ois osata esittää käyttäytyvää. Nyt se vaan anto pahan täysin tarpeettoman apinamaisen signaalin neekereistä (tosin tää ei ole sen, vaan ehkä käsikirjoittajan tai ohjaajan vika, ellei se itse halunnut tehdä itsestään idioottia), ja tiedäthän kuinka tulenarka tilanne on juuri lähivuosina ollut menossa rasismin suhteen...

28.11.2018 15:29:47
#126116 [+-] Piilota Suosittele

>>126092
Roolinsa mukaisesti kuten Toivolakin varmaan.. mitäpä siitä sen enempää.

Elokuvasta voi saada käsityksen, että se olisi jotenkin rasismimyönteinen jos on aivoton idiootti. Sehän on juuri päinvastoin, kuten American History X ja nyttemmin Blackkklansman.

Elokuvat on katsottava kokonaisuutena ennen huutelua. Asioista pitää voida puhua, vaikka nautunkin hieman näiden esimerkkien rasismista :P

Loppu kuitenkin päättyi tavallaan kaikissa hyvin. Eihän niissä ilman nokittelua ois ollu katsottavaa.

28.11.2018 15:45:29
#126129 [+-] Piilota Suosittele

>>126125
Se on valhe. Kaikki, jopa kirves- kulmahiomakone- ja romanienpieksemiskohtaus olivat totista dokumenttia.

Ne on homoja kaikki

-Jasper Pääkkönen intistä

:D

[ 11 viestiä | ]