vanessa 2 vanessa 2
Niger movie trailers Niger movie trailers
Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3 Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3
Kisuja Kisuja
Kissa luovuttaa Kissa luovuttaa
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
loiri kollaasi loiri kollaasi
Istutus Istutus
Kaija jammailee 2 Kaija jammailee 2
Ammattimies ollut asialla Ammattimies ollut asialla
Rontti auttaa :3 Rontti auttaa :3
Janita <3 Janita <3
hobbits to isengard hobbits to isengard
Korona Korona
Maailman isoin patsas Maailman isoin patsas
Heitä jo! Heitä jo!
Perus Kalpafani Perus Kalpafani
Tulevaisuus takaisin Tulevaisuus takaisin
mitä koriin tulee :3 mitä koriin tulee :3
Kalpa fani Kalpa fani
Päivin onnenpäivät Päivin onnenpäivät
takas ekaa kertaa takas ekaa kertaa
Tämä on tärkeää :3 Tämä on tärkeää :3
pelataan :3 pelataan :3
 859 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 20.10.2018 22:37:31
[ + 3 | ]

1990 hinnat nykyrahaksi

[19471] [1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg] [0.32 MB] [1197x831] [] []
1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg

ysäri

(12)  · 

elintarvikkeet

 · 

hinta

(35)  · 

markka

 · 

euro

(12)  · 

r-kioski

(6)
20.10.2018 22:48:41 | 22:49:03
#111282 [+-] Piilota Suosittele

S-marketista vastaavat tänä päivänä: maito 0.68€, reissumies 0.39€, oivariini 2.79€, mansikkajugurtti 0.28€, appelsiinimehu 0.79€..jne.

21.10.2018 00:53:50
#111323 [+-] Piilota Suosittele

Hmm. Tuplahampurilaisen saa tällä hetkellä Hesburgerista ABC:ltä 6,70 eur. Mietin sitä hinnoittelua siinä tovin, mutta kun pakko oli jotain lämmintä lapista helsinkiin syödä matkaa tehtäessä. Saatana!!!!

22.10.2018 10:29:54
#111814 [+-] Piilota Suosittele

>>111282 Toisaalta S-marketissa tuohon aikaan hinnat oli noin puolet R-kioskin hinnoista ja taitaa olla edelleen.
Vähän paremman kuvan saa, kun vertaa esimerkiksi vuokratasoa.
90-luvun lopulla, kun minä omilleen muutin. Yksiö Järvenpään keskustasta maksoi 1200mk/kk (200€). Nyt vastaavasta kämpästä saa 600€.

30.09.2020 23:57:17
#394755 [+1] Piilota Suosittele

1990 luvulla moni asia oli halvempi, mutta myös nurinkurisesti. Esimerkkeinä: perustuotteissa paikallinen siwa oli halvin, spari toiseksi halvin, iso cittari 3´s ja ääs marketti kallein. Nyt lidli halvin, ääs toisena, cittari ja saman ryhmän k-market kalleimmat.
Ysärillä asunnot oli halpoja vuokrata, mutta asuntolainojen korot ja ehdot hirveitä verrattuna nykypäivään, nykyisin jos luottaa tilanteeseen kannattaa ostaa oma asunto ennemmin kuin maksaa sijoittajille melkein samaa vuokrana kuin maksaisi lyhennystä ja vastikkeita omasta.

[ 8 viestiä | ]