Kissa mainos Kissa mainos
Omaa kivaa Omaa kivaa
olisiko teillä hetki aikaa puhua linuxista olisiko teillä hetki aikaa puhua linuxista
moottori kertoo vitsin moottori kertoo vitsin
85-kiloa lihasta 85-kiloa lihasta
Pepyu Pepyu
Isän vapaapäivä Isän vapaapäivä
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
nuole mun naamaa dädi nuole mun naamaa dädi
minirilli minirilli
Huomenta Huomenta
Tyypillisiä naisia / misandria Tyypillisiä naisia / misandria
acab fasisti tai jotain :DD acab fasisti tai jotain :DD
Esitteli itsensä Esitteli itsensä
Toiset tykkää muhkummasta Toiset tykkää muhkummasta
luolasto unohtu luolasto unohtu
uimakoulu uimakoulu
Ihana nainen Ihana nainen
autistinen poika autistinen poika
naiset naiset
Rentoa oleskelua Rentoa oleskelua
pro gamer move pro gamer move
RIP Ozzy RIP Ozzy
Teki cappuccinon Teki cappuccinon
@-
 992 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 21.10.2018 09:23:23
[ + 8 - | ]
👑 Katsotuin 21.10.2018.

Antirasistien mietteitä

[19508] [nimeton.png] [0.03 MB] [996x312] [] []
nimeton.png

rasmus

(29)  · 

öyh

(10)
21.10.2018 09:27:22
#111396 [+-] Piilota Suosittele

Suomessa elää ihmisiä vielä huonommissa oloissa kun nämä elintasopakolaiset, niitä sanotaan kodittomiksi ja vähävaraisiksi ja jos nämä "pakolaiset" oikeasti ois paossa joltain vainoojilta ja oli elämään kelvottomista olosuhteista kotoisin niin ne ois kiitollisia että pääsis rauhalliseen, maaplaneeta parhaaseen maahan lepäämään

21.10.2018 12:21:45 | 12:24:22
#111447 [+-] Piilota Suosittele

>>111424 mutta eikö ne vois ottaa vastuuta omasta elämisestä, toimivan yhteiskunnan kulmakivi on se että ihmiset auttaa toinen toisiansa, näille on järjestetty turvapaikka jossa ne voi olla turvassa niitten vaara-ajan verran + kaikki perus hyvinvointiin tarvittavat edellytykset, eikai ne tarvii mitään sokoshotellimajotuksia. Todellisuudessa en minäkään haluis olla niiden kengissä ja todellisuudessa en olekkaan, ne on reissannu ympari maailmaa matkassa mukana leipää ja piimää vaan ettimässä parempaa elättäjää

21.10.2018 12:31:05
#111450 [+-] Piilota Suosittele

>>111447
Puhun ihan yleisellä tasolla. Siis ihmisistä yleensä ja siitä miten he käyttäytyvät ja toimivat. Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia.

21.10.2018 16:17:34
#111520 [+-] Piilota Suosittele

>>111513 Ymmärrän varsin hyvin. "Kurjat olosuhteet ovat omiaan tuottamaan vähemmän yhteiskunnan sääntöjä noudattavia kansalaisia." Tuottavatko kurjat olosuhteet vähemmän kansalaisia, vai tuottavatko ne kansalaisia jotka eivät noudata yhteiskunnan sääntöjä? Perkeleen huonosti muotoiltu lausahdus sinulta. Ei lainkaan totuttua tasoasi. :D

[ 14 viestiä | ]