Turria turpaan! Turria turpaan!
Rumpalipojke Rumpalipojke
Hyvät tanssitaidot Hyvät tanssitaidot
Get the f off my lawn Get the f off my lawn
Keep on rollin' Keep on rollin'
Only Fallout Things... Only Fallout Things...
aborted gf aborted gf
Luolastolaiset viikolla Luolastolaiset viikolla
iines ankka sarjis (itse tehty) iines ankka sarjis (itse tehty)
Pöystin Tarina Pöystin Tarina
Diskoteekissa Diskoteekissa
Iimouhoumou Iimouhoumou
santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D
Helsinki calling Helsinki calling
Paskat treffit Paskat treffit
Ihana nainen 3 Ihana nainen 3
Kobi the Alaskan Klee Kai and his heartfelt scream! Kobi the Alaskan Klee Kai and his heartfelt scream!
Zansatsu Ponytail 3/4 Zansatsu Ponytail 3/4
melkeen sai pillua melkeen sai pillua
JC Denton iskee Power-liikkeeseen JC Denton iskee Power-liikkeeseen
Papukaija loiventaa etukäteen Papukaija loiventaa etukäteen
Namaste! Namaste!
Kyllä nousee! Kyllä nousee!
Somettaa Somettaa
 789 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]