Grönmarx toimittajana osa II Grönmarx toimittajana osa II
harvey harvey
Korea servaa Korea servaa
/ __ \ / __ \
Kenwayn mana Kenwayn mana
Wtf Wtf
hyvän tahdon media hyvän tahdon media
You shall not repost You shall not repost
Weird IPA-Wank Weird IPA-Wank
Herädys Herädys
Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield) Eskon kiitospäivä (garfieldminusgarfield)
Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä Sulhanen paareilla ja morsian grillihiilessä
Kiinalaisten pilottien nimet Kiinalaisten pilottien nimet
oispa kaljaa oispa kaljaa
Ärsyttävä pörrääjä >:3 Ärsyttävä pörrääjä >:3
Kissakuvakokoelma Kissakuvakokoelma
I love this post :3 I love this post :3
Kissakuvakokoelma (keskiviikon yliannostus) :33 Kissakuvakokoelma (keskiviikon yliannostus) :33
Innostunut sonni Innostunut sonni
Goatse Ressu (klassikoita) Goatse Ressu (klassikoita)
Ikä on vain numeroita :) Ikä on vain numeroita :)
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
Koripalloilija Malgorzata Dydek (218 cm) Koripalloilija Malgorzata Dydek (218 cm)
saalistaja saalistaja
 785 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]