Russki parushki - Boris Yeltsin Edition Russki parushki - Boris Yeltsin Edition
Mitäs hajoittaisi ensin? >:3 Mitäs hajoittaisi ensin? >:3
Vieläköhän sitä piriä? Vieläköhän sitä piriä?
Hieroja-Raimo Hieroja-Raimo
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
Tulppa Tulppa
Pelaajat Pelaajat
Covid-19 tips Covid-19 tips
pitää huilata välillä :3 pitää huilata välillä :3
sitä ollaan pesulla :3 sitä ollaan pesulla :3
Taputa Taputa
Intersektionaalisen feminismin kommunistinen kansantasavalta Intersektionaalisen feminismin kommunistinen kansantasavalta
Tom MacDonald - Whiteboy Tom MacDonald - Whiteboy
sokeri loppu sokeri loppu
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Merimetson kakaroita Merimetson kakaroita
Allahu akbar! Allahu akbar!
Sara la fountain Sara la fountain
Me too? Me too?
Dead Men Drinking Dead Men Drinking
Kokoomusnuoret Kokoomusnuoret
Samat kikat käytössä vieläkin Samat kikat käytössä vieläkin
Repovesi Repovesi
Kissa läks Kissa läks
 790 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 31.10.2018 20:31:12
[ + 4 | ]

EA logiikka

[19989] [45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg] [0.01 MB] [300x266] [] []
45127806_286445855538243_8661509298569871360_n.jpg

ea peli

 · 

heavy

(244)
21.01.2022 18:49:53
#541424 [+-] Piilota Suosittele

>>116362
Vanha viesti mutta vastaan silti. Kun peli on ilmainen, niin se on sanomattakin selvää että lisäsisällöllä rahastetaan. Siitä tulee se raha, jonka pelifirma saa itse pelin hinnan sijaan. Fortnite, Team Fortress.. Näitä on paljon.

21.01.2022 23:52:37 | 23:53:25
#541558 [+-] Piilota Suosittele

>>541424
Tietenkin joo. Mutta jos muistelee ihan ekaa TF:ää, joka oli HL-modi eikä kukaan saanu siitä suoranaisesti rahaa. Ja vituttaa sekin kun nykyään ei puhuta enään demoversioista, mutta jotkut pelit on niitä ja joskus niistä demoistakin pitää maksaa.

Ja tulipahan mieleen kun jahtimestarikaverini kerran pakotti pelaamaan jotain helvetin metsästyspeliä ja siinä oli aivan kuin oikeassa maailmassa se 30 € metsästyskortti aina ostettava. Se jätkä laitto varmaan jotain 150 € siihen peliin kun osti jotain sorsankuvia, navea ja noutokoiran. Tulihan se vähän halvemmaksi kuin mitä se oikeasti on harrastukseensa laittanu, mutta ei kyllä päässy niitä sorsiakaan syömään.

[ 3 viestiä | ]