Tony Halme Tony Halme
Muutama kuva 21. Muutama kuva 21.
Callahan Callahan
morian pitkä pimeys morian pitkä pimeys
Kivaa luvassa Kivaa luvassa
Haistata mursulle paska Haistata mursulle paska
Torakka & tytyt Torakka & tytyt
Talibanistaja Talibanistaja
Dick A clock Dick A clock
Tatskaesittely Tatskaesittely
hitto hitto
nätti tyttö nätti tyttö
Meijjän poijjaat voitti Meijjän poijjaat voitti
Hesari Hesari
haastava pullo haastava pullo
Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista Tällasia videoita näytettiin yli vuosi sitten Wuhanista
Pyhä apustaja äetii Pyhä apustaja äetii
Ankka Ankka
ihana nainen2 ihana nainen2
Uuniin Uuniin
Huutista Huutista
Näin Hitler nousi valtaan Näin Hitler nousi valtaan
pekka kabulissa pekka kabulissa
Kiinalaiset naissotilaat Kiinalaiset naissotilaat
 993 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.5 MB, 1 tiedosto, 09.11.2018 16:39:52
[ + 8 | ]

Suomen hienoin kolikko

[20372] [kalevala.jpg] [1.5 MB] [3504x1740] [] []
kalevala.jpg

50

 · 

markkaa

 · 

kalevala

(15)  · 

suomi

(394)  · 

kolikko

(37)
09.11.2018 16:42:57
#119965 [+-] Piilota Suosittele

Tämä julistettiin maailman vuoden kolikoksi joskus 1980-luvulla! Eikä ihme, sen on suunnitellut sama Reijo Paavilainen kuin mun vähän aikaa sitten lähettämäni YYA-mitalinkin! Huomatkaa erityisesti tuo kuusista koostuva maisema!

09.11.2018 18:33:32
#120019 [+-] Piilota Suosittele

>>120000
Pistän pykälän verran paremmaksi. Sain Joutsan S-marketin "ykskätisestä rosvosta" juuri tuon suomi 100 2 euroisen ja Kansallismaisemat Koli 2e juhlarahan samalla kertaa. Katsoin rahapajan sivuilta, niin se kansallismaisemat-kolikko olis alkuperäispakkauksessa sieltä tilattuna 24,50€...

09.11.2018 18:39:18
#120024 [+-] Piilota Suosittele

>>120019

Ne kolikot mitä saa vaihtorahana on eri asia kuin ne mitä keräilijöille yritetään myydä kymmenillä euroilla. Keräilijöitä yritetään kusettaa tekemällä niille muka erityisen hienoja kiiltolyöntiversioita oikeista kolikoista. Se kusetus jostain syystä uppoaa yleisesti, mutta ei uppoa minuun.

>>120020
Mä oon niin romantikko että mua ei kiinnosta rahojen arvo. Jos joku kolikko on kallis, sen hinta on mulle lähinnä hidaste tai ikävämmässä tapauksessa este. Mä en myy kolikoitani enkä hanki niitä hyvät prosentit silmissäni kiiluen. Mä vain tykkään niistä.

15.12.2019 22:09:50
#282904 [+-] Piilota Suosittele

>>282814
>>282876

Reijo Paavilainen oli (tai ehkä mahdollisesti on yhä, en ole aivan varma) hieno taiteilija! Toki nykyään eletään aivan eri maailmassa, keräilyrahat ovat pelkkää sontaa keräilijöille ja käyttörahojen pitää olla tavallisen kansan makuun sopivan tylsiä

[ 14 viestiä | ]