10v vanhaa jo mutta toimii edelleen. 10v vanhaa jo mutta toimii edelleen.
neekeri neekeri
ihana nainen ja työmies ihana nainen ja työmies
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
puhelu puhelu
homm3 homm3
hyvä perse hyvä perse
Nykyhallitus Nykyhallitus
postaan idolini postaan idolini
Wait, it's all Jews Wait, it's all Jews
tää ei o vissii aivo pesuu tai jotai tää ei o vissii aivo pesuu tai jotai
Mainos Mainos
Biden ja Ozzy Biden ja Ozzy
link22 link22
neekeri neekeri
gäsi irdi gäsi irdi
Meno vakaa Meno vakaa
mikki hiiri ja neekeri poika mikki hiiri ja neekeri poika
wPaint wPaint
domo nipsu domo nipsu
Mustien äkykkyys osa 33567 Mustien äkykkyys osa 33567
blondilla hyvät tissit blondilla hyvät tissit
Elämä on valintoja.. Elämä on valintoja..
heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro heikko ihminen :3 t. mäyrä-koiro
 1 013 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 06.12.2018 22:32:34
[ + 6 - | ]

Ai ihan kaikille ???

[21360] [47680002_10156332401137600_1804792695692984320_n.jpg] [0.06 MB] [960x720] [] []
47680002_10156332401137600_1804792695692984320_n.jpg

sateenkaari

(21)  · 

suvakki

(154)  · 

antifa

(66)  · 

idiootti

(125)  · 

suomi

(394)  · 

kuuluu

(8)
06.12.2018 22:51:30
#129866 [+-] Piilota Suosittele

mitähän nää meinas saavuttaa tällä lippulappujen heiluttamisella? ei ainakaan mitään hyvää, ihmiset vaan radikalisoituu enemmän ihan vaan protestina siitä miten idiootteja nää ihmiset on. Hippiliike ei toiminut eikä sama homma toimi nykyäänkään.

06.12.2018 23:16:23
#129878 [+-] Piilota Suosittele

Onneksi siis myös maahantunkeutumista vastustaville..vai?

Onko noi Lärs-Pepit vilpittömästi sitä mieltä, että jos Afrikasta, Lähi-Idästä ja Väli-Amerikasta kustakin tänne haluais tulla puol miljoonaa ihmistä, ni tänne vaan?

[ 9 viestiä | ]