Öljymies Öljymies
älä tuijota sen napaa älä tuijota sen napaa
miedot roiskimiset miedot roiskimiset
TYRONE :DDD TYRONE :DDD
Chip chipi chapa chapa dubi dubi daba daba Chip chipi chapa chapa dubi dubi daba daba
Börh ! Börh !
Luukku 12 Luukku 12
rapsut- rapsut-
Ihana nainen Ihana nainen
gigi d'agostino gigi d'agostino
piikkipallero piikkipallero
Vasemmistofantasiat Vasemmistofantasiat
näytä sun lepakkoluolas näytä sun lepakkoluolas
Mässyt Mässyt
mun aikataulut tahtoo mun aikataulut tahtoo
harjaa harjaa
mt-tukka mt-tukka
ei oo helppoo liikenteessäkään ei oo helppoo liikenteessäkään
Totta Totta
suvivirsi suvivirsi
le chef le chef
Wendy's Suomeen Wendy's Suomeen
moni vitun kulttyyri moni vitun kulttyyri
Tissit Tissit
 822 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.4 MB, 2 tiedostoa, 25.11.2018 11:06:56
[ + 4 | ]

Lontoossa

[20901] [black-friday.mp4] [1.33 MB] [460x574] [] []
[20900] [black-friday2.jpg] [0.07 MB] [620x348] [] []
black-friday2.jpg

black

(40)  · 

friday

(5)  · 

ei

(149)  · 

ruuhkaa

25.11.2018 13:39:28
#125141 [+-] Piilota Suosittele

Onkohan brittejäkin kustu samalla tavalla silmään kun suomalaisiakin, eli Xtuote 49€ elokuussa. Xtuote katoaa valikoimista syyskuussa. Xtuote tulee taas lokakuussa myyntiin hintaan 69€, marraskuun black friday(viikko) Xtuote hintaan 49/54/59€ kun hinta aiemmin 69€. Seuraavan vuoden tammikuu loput Xtuotteet 39€ koska vanha malli / valikoimasta poistuva tuote. Itse kun vertailin hintoja ja ihmettelin"olemattomia" alennuksia, niin kieltämättä tuli hieman markkinoinnin uhri olo (huijattu olo), kun vertaa jenkkien alennuksiin jotka vähintään -30% ja hulluimmat -80%.

25.11.2018 17:12:48
#125187 [+-] Piilota Suosittele

>>125141 Kannattaa olla kriittinen kaikkien kauppojen tarjousten suhteen ihan muutenkin vaikkei oliskaan mikään erikoispäivä ja kattoo mitä sama tavara maksaa jossain muualla tai on aikaisemmin maksanut. Kaikki nää superalet on ihan suunniteltu juttu, oikeissa hinnoissa ei ole niin paljoa katetta että pystyisi myymään niin paljon isolla alennuksella. Ja on se osittain tapahtunut jo suomessa vaikkei ihan niin iso juttu olekaan kuin jenkeissä.

30.07.2021 13:49:10
#485012 [+-] Piilota Suosittele

Black Friday. Jenkkilässähän se tarkoittaa todellakin monissa tuotteissa, että sen saa ostettua 90% alennuksella. Suomessa Balckbitchday tarkoittaa lähinnä, että hinta on ovh:sta laskettu 5 euroa.

[ 4 viestiä | ]