:D ei se nyt jääkaapissa jäädy. Jäähtyy ja säilyy jos vaikka @Psyyke tulee yllätysvierailulle. habs_: kahviin maitoa/kermaa Psyygay: joo, koko lasti habs_: As you wish >:)
[
1 viestiä
|
]
⭰
Dad's been dead for three years
Dio seikkailee 7
Luolasto pähkinänkuoressa
Todellakin
Kauppareissu edessä
Vitsillinen sarjakuva 12
Hey Ma
Prosessityöskentelyn vaihtoehdot
Hrnngh
Käppäurut 1
Put em down
Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010)
Tiukkaa tekee, mutta tehköön
But ma'am Im a muslim
Supermarjo
Duh
jääkaapin alalokeron tarkoitus
Kaikki ovat erityisiä :)
Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta