Mahdollista vain suomessa Mahdollista vain suomessa
Die hard Die hard
sierraal3.gif sierraal3.gif
Tietää siitä, kun kämppä haisee kuselta kuukauden panon jälkeen Tietää siitä, kun kämppä haisee kuselta kuukauden panon jälkeen
chief pontiac chief pontiac
15h savustettu kinkku 15h savustettu kinkku
:p :p
Kerro lisää :3 Kerro lisää :3
Uudet postimerkit 2019 Uudet postimerkit 2019
Kabom Kabom
ilveilyapina ilveilyapina
uudenvuodentoivotukse venäjällä uudenvuodentoivotukse venäjällä
Vittu mä tykkään nekromantiasta Vittu mä tykkään nekromantiasta
Pöytä on katettu Pöytä on katettu
Ryypyt Ryypyt
Alluha akhhbaar Alluha akhhbaar
sinä olet kenkähiiri >:3 sinä olet kenkähiiri >:3
vituiks meni t:fordo vituiks meni t:fordo
puli versio puli versio
kjeh kjeh kjeh kjeh
Queen Queen
Siivousta Siivousta
Round One, FIGHT! Round One, FIGHT!
owo owo
 827 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 15.08.2019 02:52:26
[ + 1 - | ]

hd versio TampereenTeron jääkaapista

[33157] [0.jpg] [0.17 MB] [1280x960] [] []
0.jpg

jääkaappi

(40)  · 

tampereen

(17)  · 

tero

(24)
15.08.2019 08:37:44
#235840 [+-] Piilota Suosittele

Kuka helvetti pystyy noita yli 5.5% kaljoja juoda? No siis yks on ok ehkä joo, mutta ite meen ainakin ihan tööt, jos juon humalat jopa 5.5%. Viime saunareissulla join kaks normaalia 0.568L kolmosolutta, ja eka jo nousi päähän reippaasti.

15.08.2019 15:01:51
#235936 [+-] Piilota Suosittele

Kevyt ruokavalio. Kananmunia ja viinaa. Kananmunat ovat kyllä ihan terveellisiä. En silti vaihtas jääkaappiemme sisältöä kun mulla on joku kuus laatikkoa kolmos-vettä siellä ja ihan ruokaakin. Ei viinaa ollenkaan mutta dildo jäähtymässä.

[ 12 viestiä | ]