pylly pylly
tanssi tanssi
Surffari Surffari
Spede ei armahda Spede ei armahda
nainen ratissa nainen ratissa
Perdujen mestaei syö paskaa Perdujen mestaei syö paskaa
Rauhassa poika, rauhassa! Rauhassa poika, rauhassa!
polttogeeli polttogeeli
Pääministerit Pääministerit
Brain lag Brain lag
Carlos Santana - Maria Maria ft. The Product G&B Carlos Santana - Maria Maria ft. The Product G&B
ihana nainen ihana nainen
Suomi - sodomiittien maa Suomi - sodomiittien maa
Pink Floyd Ukraina Pink Floyd Ukraina
nainen parkissa nainen parkissa
wow elokuva 2010 wow elokuva 2010
dollari dollari
tomoko kuroki tomoko kuroki
Pieni Apunen Pieni Apunen
Karma Karma
Mitä haluat? Mitä haluat?
amouranth amouranth
Hapsi tosi toimissa Hapsi tosi toimissa
mummo rage mummo rage
 759 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.4 MB, 1 tiedosto, 04.12.2018 13:52:33
[ + 2 - | ]

Varmaan vituttaisi, jos olisi fani

[21254] [tiedosto.jpg] [0.4 MB] [540x2477] [] []
tiedosto.jpg

jack

(7)  · 

sparrow

 · 

muslimi

(205)
04.12.2018 14:08:47
#128510 [+-] Piilota Suosittele

Aika vammasta pitää sarjaa paskana jos sen hahmot eivät ole omien ihanteiden mukaisia. Samalla tapaa feministitkin valittaa miten leffoissa on yliseksualisoitu naisia tai naishahmoja ei ole tarpeeksi.
Eikä nyt sillä että tuon uskonto tekisi itsessään tuosta hyvää hahmoa.

04.12.2018 14:27:33
#128511 [+-] Piilota Suosittele

>>128510 Jos kyseessä on muslimi niin mitä jätettiin kertomatta leffassa eli tappoiko ja raiskasi vääräuskoisia niin kuin tuohon aikaan noilla oli tapana ja on vieläkin.

04.12.2018 14:51:20
#128517 [+-] Piilota Suosittele

>>128511 Niin tietenkin koska kristitytkään eivät ikinä sitä tehneet. Ja leffat on tarkoituksella fiktiivisiä.
Jos odotit dokumenttiä niin ehkä väärä leffa.

04.12.2018 15:06:23
#128528 [+-] Piilota Suosittele

>>128521 Mutta tekeekö Jack Sparrow niistä mitään? Joten miksi sitten vihaat häntä? Ja ihan sama tekisikö hahmo jotain mikä on moraalisesti väärin, se ei itse määritä miten hyvin se hahmo on kirjoitettu.

04.12.2018 15:19:58
#128535 [+-] Piilota Suosittele

>>128529 Enpä myöskään muistanut näkeväni yhtään naista leffoissa joilla ois ollu burkha päällä. Mutta edelleenkin vammaista määrittää hyvä hahmo vain sen perusteella kuinka hyvin sitä voi idolisoida."Täydelliset" hahmot on yksiulotteisia ja paskasti kirjoitettuja. Ymmärrän kyllä et muslimina olo on mielestäsi moraalisesti väärin, mutta onko sun mielestä ryöstelykään? Kuitenkin piraattileffa kyseessä. Jos pakotat jokaisen ihanteesi juoneen niin lopputulokseksi saat erittäin epäkiinnostavan juonen jossa jokainen hahmo on jo täydellinen eikä heillä ole mitään kehitettävää.

16.09.2021 16:16:01
#501258 [+-] Piilota Suosittele

>>501213 Mustaihoinen Mannerheim nyt taas on historian uudelleenkirjottamista ja blackwashaamista joka on mun mielestä ihan vitun tyhmää ja eri juttu ku tää

[ 13 viestiä | ]