Jonned ei pidä lätgästä :--DD Jonned ei pidä lätgästä :--DD
Scööp Scööp
Spontaneous human combustion Spontaneous human combustion
Ja Aatuhan ajatteli Ja Aatuhan ajatteli
Mitä jäbä duunaa? :3 Mitä jäbä duunaa? :3
mitäs poistettaisiin? mitäs poistettaisiin?
Saudi-Arabialainen kissakuva Saudi-Arabialainen kissakuva
Soivat kodinlaitteet osa 1 Soivat kodinlaitteet osa 1
Operaatio Crossroads Operaatio Crossroads
vanha sarjis vanha sarjis
Nico nico nii Nico nico nii
Vanhemmuuden ylin aste Vanhemmuuden ylin aste
Kapteeni NN syö leipää myös (meetvurstin kera).. Kapteeni NN syö leipää myös (meetvurstin kera)..
Senkin penis! Senkin penis!
EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!! EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!!
Bacon and Hobbes Bacon and Hobbes
ööögklöklögö ööögklöklögö
Kiintoisaa :3 Kiintoisaa :3
D.va D.va
Mitä hyvää sulla on siinä? Mitä hyvää sulla on siinä?
Rane Rane
Poroja on liikaa. Eiku... Poroja on liikaa. Eiku...
Tujumpi paukku perseessä Tujumpi paukku perseessä
Syntymäpäiväyllätys Syntymäpäiväyllätys
 774 näyttökertaa, 8 viestiä, 7.44 MB, 1 tiedosto, 04.12.2018 21:24:46
[ + 5 - | ]

Puutarhan hoitoa

[21264] [tiedosto.gif] [7.44 MB] [322x571] [] []
tiedosto.gif

bensa

(39)  · 

nuotio

(18)  · 

puskat

 · 

tuli

(46)
04.12.2018 22:13:04
#128715 [+-] Piilota Suosittele

Aikoinaan olimme kaverin kans kalassa ja sateli pikkasen vettä. Tarvittiin nuotio ja sanoin sille, et autossa on bensaa laita sitä puihin ennen ku sytytät, nii ei mee hermot märkiin puihin. Onneks kerkesin väliin ku oli kolmas litra menossa tonkasta...
Lopulta sit heitin palavan kepin siihen notskiin muutaman metrin päästä ja se sytty kunnolla räjähtämällä. Onneks osa puista jäi nuotioonki ja saatiin tulet aikaseksi. Vastarannalla porukka huteli ku lieskat huitas jonnekki 10-15m...

04.12.2018 22:16:14
#128720 [+-] Piilota Suosittele

>>128715 Tehtiin kanssa kaverien kanssa joku 15-kesäsinä metsään sellanen inkkarimaja. Koko päivä painettiin hommia ja sit illalla piti saada tulet aikaan. Puut oli märkiä ja viimeisenä toivona kaveri nakkasi ovelta litran bensaa nuotioon joka majan keskellä. No vittu koko inkkarimaja paloi saatana hehe

05.12.2018 10:11:25
#128834 [+-] Piilota Suosittele

>>128715

Palaa muuten yllättävän tykisti höyryt. Isä epähuomiossa tankkas dieselpakuun jotain 20+ litraa bensaa.

Tankin sai valutettua tyhjäksi raksan pihalle onneksi. Liekit tosiaan iski talon harjan korkeudelle ja paloi pitkään.

[ 8 viestiä | ]