Huiiiiii..... Huiiiiii.....
Kalsiumi ✓ Pärinä ✓ Kalsiumi ✓ Pärinä ✓
Kaverille kans Kaverille kans
Joku patu alko riehuun Joku patu alko riehuun
Kurks :3 Kurks :3
Saalistaja Saalistaja
Epämiellyttävää Epämiellyttävää
Hengellinen pelastus Hengellinen pelastus
Hohoo Hohoo
Ville 10v ei juhli Ville 10v ei juhli
Ukraina-kollaasi Ukraina-kollaasi
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Kummeli Kummeli
Ryppy työvoimavirkailijana osa III Ryppy työvoimavirkailijana osa III
nyt on ilmaa renkaassa nyt on ilmaa renkaassa
Maitoeläin Maitoeläin
Kun painovoima ei riitä ripputisseihin Kun painovoima ei riitä ripputisseihin
minjon minjon
Beep beep motherfuck Beep beep motherfuck
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
poika ja.... poika ja....
Pasi ja Anssi Pasi ja Anssi
Motivaatiopuhe maanantain heräämisiin Motivaatiopuhe maanantain heräämisiin
@hapsi_ :n kakku @hapsi_ :n kakku
 492 näyttökertaa, 2 viestiä, 10.57 MB, 1 tiedosto, 27.01.2025 22:59:09
[ + 2 | ]

ota se sisääsi

[77450] [c097e03b1343c50d.mp4] [10.57 MB] [1920x1080] [20.93s] [] []

ai

(209)  · 

paskaa

(159)  · 

copilot

28.01.2025 01:03:55
#676667 [+1] Piilota Suosittele

Ai on kiva tavan kuluttajan hupikäytössä, mutta kun isojen firmojen
käsissä tuosta saadaan tulevaisuudessa muutaman hyvän asian kylkiäisinä
ihan vitusti ongelmia, joita alkaa ilmentymään jo nyt.
Graafikkoja, piirtäjiä, koodaajia jne.. on saanu jo kenkää.

Kielien käännös on yksi yleishyvä asia, vaikka se viekin työn usealta ammattilaiselta,
mutta tarve on senverran suuri, että tuon viellä henkilökohtaisesti hyväksyn.

Animaatioiden tekeminen kuluttajille menee jo harmalle alueelle, koska
siinä on saanut jo huomattavasti useampi ihminen lenkkaria.

28.01.2025 23:41:53
#676890 [+-] Piilota Suosittele

>>676667
Toimisko jo esim. Simpsonit-sarjassa vain key-framejen välissä? 🤔 Ihmisin pitää toistaiseksi vielä läpikäydä ne, mutta kohta se tekee jo omia jaksoja ihmisen käsikirjoituksesta ja lopulta ilman sitäkään.

[ 2 viestiä | ]